- Objavljeno: 30.03.2011.
Etno plakati HTZ-a nagrađeni na Međunarodnom festivalu turističkih komunikacija u Budvi
Na Međunarodnom festivalu turističkih komunikacija - 'Snovi, strasti i uzbuđenja', koji je održan u Budvi 25. i 26. ožujka 2011. godine, etno plakati Hrvatske turističke zajednice (HTZ) osvojili su drugo mjesto u skupini komunikacije u kategoriji tiskanih materijala.
Projekt etno plakata inicirala je i osmislila Hrvatska turistička zajednica, a realiziran je u ožujku 2009. godine. Dizajn potpisuje Boris Ljubičić, a fotografije Ivo Pervan. Izrađeno je ukupno 80 plakata (45 plakata kontinentalne i 35 plakata primorske Hrvatske) s motivima najljepših narodnih nošnji i tradicijskih običaja s područja Hrvatske, a plakati osim vizualnog doživljaja nude i sažetu informaciju o bogatoj hrvatskoj tradicijskoj baštini. Narodne nošnje su za potrebe snimanja nosili članovi Ansambla narodnih plesova i pjesama Hrvatske Lado.
Plakati su koncipirani na način da se uz dvije fotografije narodne nošnje ili običaja nalazi i kratki tekst o nošnji ili običaju predstavljenoj na tom plakatu, tako da oni osim vizualno lijepog doživljaja nude i sažetu informaciju o bogatoj hrvatskoj tradicijskoj baštini.
Fotografijama se željelo predstaviti specifičnosti određene nošnje, tako da se na većini nalaze najljepši detalji, poput detalja cvijeta s prsluka nošnje iz Draganića, ogrlice od perlica i koralja s nošnje Hrvatskog Zagorja ili detalji čipke s nošnje grada Paga.
Kod dizajna dominiraju dva logotipa koja se međusobno prožimaju i nadopunjuju: logotip Hrvatske turističke zajednice i etna. Plakati su otisnuti na hrvatskom i engleskom jeziku, a obuhvaćene su nošnje 20 županija RH i grada Zagreba te mnoga mjesta, gradovi i otoci Lijepe naše.
Želja Hrvatske turističke zajednice bila je kroz ovaj projekt stvoriti sinergiju turizma i hrvatske tradicijske baštine na kvalitetan i moderan način, i svakako će biti veliki iskorak u predstavljanju naše zemlje u svijetu.
Na natječaj Međunarodnog festivala turističkih komunikacija – 'Snovi, strasti i uzbuđenja', pristiglo je 87 radova iz kategorija tisak, TV, web, inovacija i event, a ocjenjivački sud činila su eminentna imena na polju komunikacija i turizma iz Srbije, Makedonije, Bugarske, Češke Republike i Hrvatske.
Više informacija o festivalu: www.ftk.me