Zadar: Potpisani ugovori o udruženom oglašavanju

Slika /arhiva/Zadar-panoram-w.jpg

Ugovori o udruženom oglašavanju za ovogodišnju turističku sezonu danas su potpisani u Zadru s turističkim subjektima iz te županije.

Zbog svjetske krize reagirali smo već krajem prošle godine sa željom da pronađemo najpovoljnije metode oglašavanja na tržištima bitnima za naš turizam, rekao je državni tajnik Ministarstva turizma Branko Grgić.

Na natječaj za udruženo oglašavanje ukupno je pristiglo 618 zahtjeva turističkih tvrtki, vrijednih ukupno 40,7 milijuna kuna. Svima je udovoljeno, a Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica će za oglašavanje izdvojiti još više od 140 milijuna kuna kako bi promidžba hrvatskog turizma bila što bolja, podsjetio je državni tajnik Ministarstva turizma Branko Grgić.

Grgić je izrazio i optimizam u pogledu ovogodišnje turističke sezone, iako će, kaže, biti teško ostvariti rezultate kao lani. Prošla je turistička sezona bila rekordna, a ostvarenih 57 milijuna noćenja je dva posto više nego godinu prije, kazao je.

Prema podacima HTZ-a, gospodarskim subjektima i turističkim zajednicama s područja Zadarske županije za modele jedan i dva udruženog oglašavanja odobreno je 11 zahtjeva u iznosu nešto većem od dva milijuna kuna.

Ugovori su jučer potpisani i za područje Šibensko-kninske županije kojima je za udruženo oglašavanje po dva modela ukupno odobreno više od 620 tisuća kuna.

Ukupna sredstava za udruženo oglašavanje po županijama su ipak veća s obzirom da to oglašavanje predviđa ukupno pet modela - sa sustavom turističkih zajednica i gospodarskim subjektima; sa sustavom turističkih zajednica; s organizatorima putovanja; s organizatorima putovanja u pred i posezoni; te udruženo oglašavanje HTZ-a sa sustavom turističkih zajednica i gospodarskim subjektima za promidžbu regionalnih avio programa za Hrvatsku.

Pomoćnik direktora HTZ Milo Sršen ističe kako je cilj ugovore potpisati što prije kako bi krenuli s oglašavanjem i doveli što veći broj gostiju u Hrvatsku. (Hina)



Pisane vijesti