- Objavljeno: 25.09.2015.
WMF Rovinj: predstavljen novi kreativni koncept hrvatskog turizma
Novi kreativni koncept hrvatskog turizma pod sloganom "Croatia, full of life" - Hrvatska, puna života", koji se razrađuje i stvara od veljače ove godine, u petak je prvi put ukratko predstavljen na 8. Weekend Media Festivalu (WMF) u Rovinju, dok će njegovo kompletno međunarodno predstavljanje biti idućeg tjedna u Londonu. Osnovu tog koncepta i 'djeliće' primjera kreativnih rješenja kampanje koja uskoro kreće na stranim tržištima na WMF-u je predstavio direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Ratomir Ivičić u sklopu panela "Mediteran kakav (ne) bi trebao biti", na kojem su sudjelovali i ministar turizma Darko Lorencin, predsjednik uprave hotelske tvrtke Maistra Tomislav Popović, direktor turističke agencije Uniline Boris Žgomba, Siniša Topalović iz konzultantske tvrtke Horwath HTl i drugi.
Novi kreativni koncept hrvatskog turizma pod sloganom "Croatia, full of life" - Hrvatska, puna života", koji se razrađuje i stvara od veljače ove godine, u petak je prvi put ukratko predstavljen na 8. Weekend Media Festivalu (WMF) u Rovinju, dok će njegovo kompletno međunarodno predstavljanje biti idućeg tjedna u Londonu.
Osnovu tog koncepta i 'djeliće' primjera kreativnih rješenja kampanje koja uskoro kreće na stranim tržištima na WMF-u je predstavio direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Ratomir Ivičić u sklopu panela "Mediteran kakav (ne) bi trebao biti", na kojem su sudjelovali i ministar turizma Darko Lorencin, predsjednik uprave hotelske tvrtke Maistra Tomislav Popović, direktor turističke agencije Uniline Boris Žgomba, Siniša Topalović iz konzultantske tvrtke Horwath HTl i drugi.
"Novi koncept zamjenjuje dosadašnji slogan hrvatskog turizma 'Mediteran kakav je nekad bio' nakon 15 godina upotrebe, ali to nije samo slogan već kompletna platforma iz koje će proizlaziti priče o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji. U sklopu toga bavili smo se i glavnim strateškim pitanjem kako postići da se trenutna percepcija velike većine tržišta o Hrvatskoj kao 'zemlji sunca i mora bez puno sadržaja' promijeni u ono što želimo, a što je i stvarna slike zemlje - da smo 'energična mediteranska destinacija i mlada država u EU koja nudi izniman broj različitih životnih stilova'", naglasio je Ivičić.
Upravo oko te velike ili tzv. big ideje koju je HTZ tražio i dobio natječajem stvoren je i troznačan raznoliki ekosustav poruka, pa se tako i glavna komunikacija prema tržištima usmjerava na emocije i iskustvo potencijalnih turista koje se primjerice porukom "Ne ispunjavajte život danima, ispunite dane životom!" poziva u Hrvatsku kao pravo mjesto da se odmaknu od rutine i svakodnevnog užurbanog života.
Novi kreativni koncept s uključenim sloganom, raznim porukama i popratnim vizualnim materijalima pretvaraju se u integriranu komunikacijsku inicijativu u offline (klasičnim) i online (digitalnim) kanalima te uključuju oglašavanje, odnose s medijima, brendirani sadržaj, društveno umrežavanje i drugo.
Osim tog predstavljanja, na panelu se govorilo i o ovogodišnjim rezultatima hrvatskog turizma, čemu je, po riječima Lorencina, pridonio i program produljenje sezone Hrvatska 365 te suradnja javnog i privatnog sektora u destinacijama.
Popović iz Maistre je pak podsjetio na stari problem turizma - nedostatak hotelskog smještaja bez kojeg se sezona teško može jače produljiti, jer primjerice ovaj se vikend zatvara i većina kampova i turisti odlaze. Kazao je i da se za rezervacije i prodaju smještaja u Hrvatskoj sve više koriste internetski rezervacijski sustavi, poput Booking.coma, koji pak zbog te povećane potražnje smještajnim objektima-partnerima povećavaju proviziju, što također nosi određene probleme.
I on kao i Topalović iz Horwatha smatra da bi u hrvatskom turizmu trebalo olakšati investiranje jer predugo treba čekati da investicija krene, što pogotovo strane investitore zbunjuje pa odlaze.
(Hina)