Turistička adriatica.net Grupa ove godine očekuje rast prometa u odnosu na prošlu

Slika /arhiva/adriatica_net-group.JPG

Turistička adriatica.net Grupa i njene članice u ovoj turističkoj godini očekuju rast prometa u odnosu na prošlu i to s gotovo svih tržišta, čemu bi, osim ulaganja u tržišta, marketing i proizvode, mogao pridonijeti i ovogodišnji nešto povoljniji od lanjskog raspored blagdana i praznika te najave dobrih vremenskih prilika, ističe predsjednik Uprave adriatica.net Grupe Ivan Gadže.

Gadže u razgovoru za Hinu kaže kako očekuje da će za adriatica.net Grupu, ali i cijeli hrvatski turizam, uvod u sezonu s uskrsnim blagdanima, koji se oslanjaju i na produženi prvosvibanjski vikend, biti dobar, moguće i bolji od lanjskog, jer i oni bilježe relativno dobar prvi buking za te dane.

Nakon toga očekuje i pojačani buking temeljem najava njihovih stranih partnera, ali i generalno dobrih kretanja za hrvatski turizam na brojnim tržištima, od njemačkog, britanskog do skandinavskog, francuskog i drugih.

Neizvjesnost zbog okolnosti na koje se ne može utjecati prati jedino ukrajinsko i rusko tržište, ali Gadže vjeruje da će se i s tih tržišta ostvariti određeni rezultat unatoč tim okolnostima.

Mogućim drži i da će zbog problema u Egiptu, jakog povratka Grčke i nekih drugih situacija na Mediteranu ove godine doći do određenog preslagivanja ('prelijevanja') turističkog prometa, ali to, po njemu, ne bi trebalo bitnije utjecati na rezultate u hrvatskom turizmu.

Osim sa stranih tržišta, članice adriatica.net Grupe dosta očekuju i od domaćeg tržišta i turista kod kojih bilježe blagi rast potražnje za proljetnim i uskrsnim putovanjima u europske destinacije, dok se za ljetne odmore ipak tradicionalno više okreću Jadranu i tek ih se mali broj odlučuje za Grčku i neke druge destinacije.

Gadže ističe i da su zadnjih par godina dosta na razini Grupe ulagali u tehnologiju, softver i drugo, zbog čega je također optimističan za rezultate Grupe i misli da su na dobrom putu.

Bez pravih kvalitetnih produkata, smještaja, izleta, atrakcija, plaža i svega drugog ni tehnologija ne bi pomogla, pa dosta surađuju i s brojnim hrvatskim destinacijama u kreiranju ponude ne želeći biti samo touroperator i organizator putovanja nego stvarati doživljaj.

To potvrđuju i velike ture od 10-15 dana koje po Hrvatskoj organiziraju s grupama iz Južne i Sjeverne Amerike, u sklopu kojih obilaze više mjesta i gradove i svi su putnici prilično zadovoljni, ali i iznenađeni što se sve u Hrvatskoj može vidjeti i doživjeti, kaže Gadže.

Na pitanje o financijama i profitabilnosti adriatica.net Grupe, kaže da su sad usmjereni na rast, nemaju financijskih problema te su stabilni i redovno servisiraju sve svoje obveze.

Ulažu u nove prodajne i marketinške kanale i općenito u biznis, i to je sada, kako kaže Gadže, jedna zdrava priča za koju se nada da je i dugoročno održiva.

(Hina)



Pisane vijesti