Seminar „Tržišno pozicioniranje, branding i promocija kulturno-turističkog proizvoda“

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

U organizaciji Ureda za kulturni turizam Hrvatske turističke zajednice, turističkih zajednica Kvarnera i grada Malog Lošinja, održat će se seminar edukacije za kulturni turizam o temi „Tržišno pozicioniranje, branding i promocija kulturno-turističkog proizvoda“ (8. svibnja 2013.  u 10 sati, palača Fritzy, Mali Lošinj).

Sudionike će s načinima pozicioniranja i predstavljanja proizvoda na tržištu te s marketinškim alatima, upoznati dr. sc. Renata Tomljenović s Instituta za turizam. Ciljne skupine su nositelji kulturno-turističke ponude koji već imaju definiran kulturno-turistički proizvod, no žele ga uspješno plasirati na tržište te ostvariti veću ekonomsku i društvenu korist. Tematika će se tako vezati uz idejni projekt „Apoksiomen na Lošinju“ i razradu odgovarajućeg destinacijskog doživljaja.

Jedan od ciljeva Ureda za kulturni turizam HTZ-a je sustavno poticati, razvijati i koordinirati inicijative razvoja kulturno-turističkih proizvoda. Kako bi nositeljima kulturno turističke ponude pomogli pri kreiranju kulturno-turističkih proizvoda, Ured već nekoliko godina organizira i edukativne seminare za kulturni turizam, a ove godine je prvi seminar edukacije održan u Grubišnom polju o temi „Destinacijski menadžment u kulturnom turizmu“.

 



Najave