Promidžbene aktivnosti Hrvatske turističke zajednice u Japanu

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Nakon uspješno odrađenih prezentacija i poslovnih radionica u Kini (svibanj) i Indiji (rujan), Hrvatska turistička zajednica u sklopu svojih promidžbenih aktivnosti, hrvatsku turističku ponudu predstavlja ovaj tjedan u Tokiju.

U suradnji s Turističkom organizacijom Slovenije, 22. rujna 2010. godine priređuje se zajednička prezentacija hrvatske i slovenske turističke ponude. Koncept prezentacije obuhvaća tiskovnu konferenciju s predstavljanjem turističke ponude dviju zemlja te poslovnu radionicu turističkog gospodarstva.

U ime Hrvatske turističke zajednice prezentaciju o hrvatskoj turističkoj ponudi održat će direktor Predstavništva u Tokiju, Edouard Katayama Tripković. Isti dan održat će se i tiskovna konferencija Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore uoči nastupa na sajmu turizma JATA WTC.

Sajam traje od 24. do 26. rujna 2010. godine, a svoju će ponudu predstaviti više od 130 zemalja svijeta. Ovaj sajam turizma svake godine posjeti oko 100.000 posjetitelja.

Hrvatska turistička zajednica na sajmu JATA WTC nastupa već osmu godinu za redom, a aktivnosti promidžbe na japanskom tržištu odrađuje od 2008. godine odnosno od otvaranja predstavništva u Tokiju.

Drugi dan sajma održat će se modna revija hrvatske dizajnerice Mine Petre koju će svojim nastupom uveličati poznata japanska glumica i pjevačica Izumi Yamaguchi uz poznatu hrvatsku skladbu „Četiri stađuna“. Na svečanom otvaranju sajma nazočit će direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić koji će se ujedno i susresti s predstavnicima Udruženja japanskih turističkih agencija.

Iako je Hrvatska i dalje najatraktivnija japanskim turistima koji dolaze organizirano, postepeno se povećava broj individualnih turista, što se najbolje može vidjeti zahtjevima za informacijama koje Predstavništvo HTZ-a u Japanu svakodnevno zaprima.

Hrvatska je i dalje odlično zastupljena u programima organizatora putovanja. Registrirano je oko dvjesto turističkih agencija koje nude Hrvatsku, a još uvijek prevladavaju organizirana putovanja na relacijama Zagreb - Plitvička jezera – Split - Dubrovnik ili gotovo ista ruta u kombinaciji sa Slovenijom gdje je Zagreb zamijenjen Ljubljanom.

Posljednjih nekoliko godina raste popularnost Hrvatske na japanskom tržištu, a razlog tome je prekrasna priroda, čistoća Jadranskog mora, lokaliteti pod zaštitom UNESCO-a, dobra gastronomska ponuda i gostoljubivost domaćina.

Japanski turisti koji su posjetili Hrvatsku, velikom brzinom šire poruku o ljepoti „zemlje Marka Pola“. Hrvatska je u 2009. godini ostvarila porast turističkog prometa japanskih turista te zabilježila više od 163.000 dolazaka što je 14 posto više te 221.000 noćenja što je 10 posto više nego u 2008. godini.

Pisane vijesti