Promidžbene aktivnosti Hrvatske turističke zajednice tijekom lipnja

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ), sukladno Programu rada za 2011. godinu kao i s Akcijskim planom hrvatskog turizma za 2011. godinu, odrađuje svoje aktivnosti, s posebnim naglaskom na provođenje udruženih tržišnih aktivnosti, promidžbu turističke ponude i razvoj turizma u turistički nerazvijenim dijelovima Hrvatske, te pojačane promidžbene aktivnosti na vodećim emitivnim tržištima i jači razvoj i veću prisutnost hrvatske turističke ponude na Internetu (online).

Iza nas je većina sajamskih nastupa, poslovnih radionica i prezentacija Hrvatske u inozemstvu, poslovnih radionica „Buy Croatia“ hrvatskih i inozemnih turističkih djelatnika održanih u Zagrebu i Šibeniku, te započeta kampanja oglašavanja hrvatskog turizma. Po prvi puta u Hrvatskoj, u Dubrovniku je organiziran godišnji susret prodajnog osoblja njemačkog organizatora putovanja TUI. U narednim mjesecima pojačat će se aktivnost prihvata predstavnika inozemnih medija u Hrvatsku, kao i projekt 'Volim Hrvatsku' kroz odabir najuređenijih mjesta kao i pojedinačnih elemenata primorske i kontinentalne Hrvatske pod nazivom 'Plavi i Zeleni cvijet'.

U lipnju posebno valja spomenuti sljedeće manifestacije:

Prezentacija Hrvatske u Parizu
Hrvatska će se na znamenitom pariškom Place du Palais Royal po prvi puta, od 30. svibnja do 9. lipnja 2011. godine, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice predstaviti putem konceptualne izložbe Le Village de la Croatie. Izložba na otvorenom bit će podijeljena u tri cjeline - hrvatski kvalitetni proizvodi i inovatori koji će biti predstavljeni multimedijalnom izložbom Be CROative, hrvatski turistički proizvod koji će predstavljati Hrvatska turistička zajednica te Hrvatska kao zemlja prirode, tradicije i kreativnosti putem interaktivne izložbe koja prvi put predstavlja Hrvatsku kroz njezine najvažnije komparativne prednosti. Na prostoru tri velika šatora, Parižanima će turističku ponudu predstaviti i Turističke zajednice Istarske, Zadarske, Šibenske, Dubrovačko-neretvanske, Zagrebačke i Ličko-senjske županije te naš zračni prijevoznik Croatia Airlines. Francuska je, podsjećamo, jedno od deset najvećih emitivnih tržišta Hrvatske s kojega je, prema podacima sustava turističkih zajednica, u prva četiri mjeseca ove godine ostvaren porast broja dolazaka od 15 i noćenja od 22 posto.

Zlatna penkala
U organizaciji Hrvatske turističke zajednice, dvadesetak turističkih novinara iz cijelog svijeta boravit će od 2. do 5. lipnja u Osječko-baranjskoj županiji, povodom dodjele nagrade „Zlatna penkala“. Nagrada će tako, već sedmu godinu zaredom, biti dodijeljena stranim novinarima koji su napravili najbolji tiskani materijal i najbolju televizijsku ili radijsku emisiju o našoj zemlji. Na događanju se očekuje dolazak novinara s gotovo svih naših emitivnih tržišta, pa tako i onih iz Njemačke, Austrije, Francuske, Italije, Španjolske, Rusije, SAD-a i drugih zemalja. Prošle je godine, podsjećamo, o Hrvatskoj i njezinim turističkim adutima objavljeno nekoliko tisuća članaka, reportaža i televizijskih emisija u raznim svjetskim medijima, među kojima su i National Geographic, Traveller, Sunday Times i brojni drugi. Boravak u Osječko-baranjskoj županiji novinari će iskoristiti i za upoznavanje s potencijalima tog kraja te njegovom bogatom prirodnom, povijesnom i kulturnom baštinom.

Izložba fotografija „Hrvatska - Mediteran kakav je nekad bio”
Unazad četiri godine Hrvatsku je posjetilo više od 100 španjolskih novinara i fotografa koji su boravili na studijskim putovanjima u organizaciji Hrvatske turističke zajednice. Budući da je Hrvatska kao turističko odredište sve popularnija u Španjolskoj, u okviru dodatnih promidžbenih aktivnosti, ljepote Hrvatske, buduće članice Europske unije bit će predstavljene u Madridu. Naime, 3. lipnja 2011. godine Hrvatska turistička zajednica u prestižnom prostoru Circulo Bellas Artes organizira izložbu fotografija španjolskih fotografa pod nazivom „Hrvatska - Mediteran kakav je nekad bio”. Kroz ovu izložbu, fotografi specijalizirani za putovanja koji ovom prigodom fotografije ustupaju besplatno, prikazat će hrvatsku svakodnevicu, ljude, pejzaže, kulturnu i prirodnu baštinu. Izložba će trajati do 15. lipnja 2011. godine

Hrvatska kongresna i insentiv ponuda u Rimu i Bruxellesu
Hrvatski kongresni i insentiv ured Hrvatske turističke zajednice će 8. lipnja 2011. godine u Rimu organizirati prezentaciju i poslovnu radionicu za tvrtke i specijalizirane agencije usmjerene na kongresnu i insentiv potražnju. Svakoj od radionica nazočit će otprilike 40 sudionika za koje je, osim poslovne radionice te razmjene iskustava i kontakata Hrvatski kongresni i insentiv ured osigurao i nagradna putovanja Lijepom našom. Spomenuta nagradna putovanja su inspekcijski obilasci hrvatskih odredišta s ciljem povećanja motivacije inozemnih partnera da svojim klijentima i kupcima predstave upravo kongresne mogućnosti Hrvatske. Također, u suradnji s BBT Online, specijaliziranim online magazinom za MICE segment u Belgiji, Hrvatski kongresni i insentiv ured Hrvatske turističke zajednice predstavit će 20. lipnja 2011. godine MICE ponudu Hrvatske ispred 50-tak vodećih MICE agenata iz Belgije i Luksemburga.



Pisane vijesti