POSLOVNA RADIONICA BUY CROATIA U DUBROVNIKU

Slika /arhiva/Dubrovnik_by_air.jpg

U organizaciji Hrvatske turističke zajednice 29. svibnja 2010. godine u dubrovačkom hotelu Valamar Lacroma s početkom u 9:30 sati održava se poslovna radionica hrvatskih i inozemnih turističkih agenata pod nazivom „Buy Croatia“.

Na ovoj radionici sudjeluje 90 inozemnih turističkih subjekata, te 55 hrvatskih partnera. Poslovne radionice (workshopovi), odnosno poslovni sastanci održavaju se između hrvatskih tvrtki i stranih partnera s ciljem povećanja obuhvata Hrvatske u brošurama stranih partnera te veće raznolikosti turističke ponude koja je trenutno na tržištu. Svaki poslovni susret ove vrste prati i obvezno inspekcijsko putovanje stranih turističkih gospodarskih subjekata s ciljem boljeg upoznavanja odredišta.

Za ovogodišnje inspekcijsko putovanje u Dubrovačko-neretvanskoj županiji Hrvatska turistička zajednica je u suradnji s Turističkom zajednicom Dubrovačko-neretvanske županije i lokalnim turističkim zajednicama osmislila program obilaska od 26. do 30. svibnja 2010. godine.

Program inspekcijskog putovanja započinje obilaskom hotela na Babinom Kuku, te razgledom stare gradske jezgre Dubrovnika.

Sljedećeg dana programa turistički agenti pregledat će hotele u gradu uz izlet u Konavle, pregled Cavtata i posjet Župi dubrovačkoj. Poseban će doživljaj svim sudionicima biti izlet katamaranom na otok Korčulu i u Orebić, uz razgledavanje turističkih mogućnosti i posebnu atrakciju - izvedbu viteške igre Moreška.

Turistički agenti će za boravka na području Dubrovačko-neretvanske županije uživati u prekrasnim krajolicima, plovidbi povijesnim brodom Karaka, kušanju tipičnih specijaliteta i vina, upoznavanju folklorne i glazbene baštine, što će doprinijeti prezentaciji sveukupne turističke ponude naše regije predstavnicima inozemnih partnera.

Važno je napomenuti da je riječ o predstavnicima agencija čije su odluke vrlo česte presudne u realiziranju poslovne suradnje.

Poslovne radionice (workshop-ovi), su, zapravo, poslovni susreti hrvatskih i inozemnih turističkih gospodarskih subjekata, a rezultat tih susreta je povećanje broja stranica o Hrvatskoj u brošurama stranih partnera, te jače naglašavanje različitosti turističke ponude koja je trenutno na tržištu. Naravno, krajnji rezultat svih aktivnosti projekta „Buy Croatia“ je povećanje broja gostiju u organiziranim dolascima, a naglasak na turizmu posebnog značenja i produženju sezone.

Važno je također naglasiti da ćemo od 26. do 30. svibnja ugostiti sudionike iz cijeloga svijeta - SAD-a, Japana, te gotovo svih europskih zemalja, njih ukupno devedeset, što je brojka koja svjedoči o interesu za najjužniju hrvatsku turističku regiju - "Dubrovnik rivijera i otoci".


Najave