'Planiraj danas, posjeti Opatiju sutra': Turistička zajednica 'virtualnom' kampanjom zadržala interes turista

Slika /AAA_2020_ABC/b_logos/Opatija_Lungomare.jpg

Opatija je poznata po dugogodišnjim vezama koje ostvaruje sa svojim posjetiteljima, ali i ljepotama kojima osvaja nove goste. Upravo to su atributi na kojima počiva nova kampanja Turističke zajednice koja poziva turiste da već sada planiraju svoje nove doživljaje u kolijevci hrvatskog turizma.

Iako je turizam privremeno „na čekanju“, brojni ljubitelji putovanja koriste ovo vrijeme kako bi razmišljali o novim destinacijama, stoga je opatijska Turistička zajednica osmislila kampanju „Dream today, travel tomorrw“ (Planiraj danas, putuj sutra) koja je pokrenuta još sredinom ožujka. Turisti su pozvani da virtualno prošeću Opatijom i upoznaju njenu povijest i znamenitosti, a kampanja je ujedno usmjerena na predstavljanje ključnih opatijskih turističkih atributa poput duge lječilišne tradicije i bogate outdoor ponude.

- Iskoristili smo dosad izgrađene komunikacijske kanale na društvenim mrežama kao što su Facebook, Instagram i Twitter te našu internetsku stranicu kako bismo pokrenuli kampanju praktički bez troškova, kojom smo zadržali interes turista za Opatijom i pozvali ih da nas posjete čim to bude moguće, kazala je Suzi Petričić, direktorica TZ grada Opatije.

- Svojim pratiteljima poručili smo kako je važno da ostanu doma, ali da istovremeno dopuste svojoj mašti da odluta opatijskim parkovima, kupalištima, šetnicama... Objavama smo ih potaknuli da osmisle plan putovanja, a istovremeno kroz dio „Upoznaj lokalno“ i predstavili autohtone lokalne proizvođače, umjetnike i baštinu ovog kraja, pojasnila je Petričić.

Relakasacijom zaštitnih mjera, koje prati i sve intenzivnija komunikacija o otvaranju turističkih putova na nacionalnoj i međunarodnoj razini, kampanja Turističke zajednice dobila je novu dimenziju, uz poruku „Planiraj danas, posjeti Opatiju sutra“, odnosno „Dream today, visit Opatija tomorrow“. Uvertira u intenzivnije predstavljanje turistima objava je prigodnog promotivnog videospota namijenjenog stranim tržištima koji sve buduće posjetitelje grada poziva da maštaju o prekrasnom lungomaru, uživanju na morskim valovima i opuštanju na plaži, šetnjama prirodom i okusima lokalne gastronomije.

- Željeli smo vjerno prenijeti opatijsku atmosferu, sve ono što naši gosti mogu doživjeti, osjetiti i okusiti u našem gradu, a upravo kako bismo zadržali tu lokalnu autentičnost, ovu video-razglednicu prati glas Opatijke Karoline Šuše koja je u cijelu priču unijela i dodatnu emotivnu dimenziju. Treća faza komunikacije prema stranim tržištima uslijedit će neposredno prije i nakon otvaranja granica, kada ćemo pozvati naše goste da svoje snove pretvore u stvarnost i posjete Opatiju – danas. Naravno, pritom ćemo objasniti i koje sve mjere sigurnosti ispunjavaju hoteli, restorani i drugi turistički subjekti, a kako bi dodatno pojačali osjećaj sigurnosti kod gostiju, zaključila je Suzi Petričić.

Kampanja Turističke zajednice grada Opatije već sada je naišla na odlične reakcije na društvenim mrežama, a objave na šest jezika, koje ciljaju ključna emitivna tržišta, potaknule su i brojne reakcije pratitelja koji ih rado dopunjuju vlastitim sadržajem i pričama o ugodnim doživljajima iz ranijih turističkih posjeta Opatiji.

Ostale vijesti