Nastavlja se promidžba Hrvatske na talijanskom tržištu

Slika /arhiva/HTZ_new_01.jpg

Nakon uspješno održanog turističkog sajma „Globe“ u Rimu, na kojem je Hrvatska turistička zajednica po prvi puta nastupila, nastavlja se intenzivna promidžba naše zemlje na talijanskom tržištu.

Poslovne radionice za predstavnike turističkog gospodarstva Italije i Hrvatske održavat će se od 26. – 29. ožujka u četiri grada i to u Firenzi, Bologni, Milanu i Padovi. Na svaki od workshopova prijavljeno je 30-tak hrvatskih hotelijera i turističkih agencija, a velik interes za susret s predstavnicima hrvatske turističke struke iskazale su talijanske turističke agencije te specijalizirane agencije za kongresna i insentiv putovanja.

U milanskom predstavništvu i rimskoj ispostavi HTZ-a trenutno se za odmor u Hrvatskoj bilježi veći interes od prošlogodišnjeg, ali podaci o stanju bukinga organizatora putovanja još nisu dostupni budući da nakon Uskrsa počinje intenzivnija prodaja turističkih aranžmana.

U 2007. godini može se očekivati povećanje dolazaka do 2% te 2-4 % u noćenjima, a tako postavljeni rezultati bi zasigurno predstavljali povratak na rezultate iz 2005. godine, odnosno kompenzirali bi minuse ostvarene u 2006. godini.



Pisane vijesti