NASTAVAK PREDSTAVLJANJA HRVATSKOG TURIZMA NA STRANIM TRŽIŠTIMA

Slika /arhiva/18.-27.ožujka;HTZlogo.jpg

Hrvatska turistička zajednica i u drugoj polovici ožujka nastavlja promidžbu na turističkim sajmovima.

Tako će se hrvatska turistička ponuda predstaviti na sajmu MITT u Moskvi u od 18. do 21. ožujka na štandu od 208 m2.

Hrvatska turistička zajednica prezentirat će turističku ponudu sa suizlagačima, Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije, Turističkom zajednicom Šibensko-kninske županije, Turističkom zajednicom grada Zagreba i otoka Krka, Aurorom Maris, Adriatic Toursom, Marco Polom, Laguna Tradeom, Kempinskim i Hrvatskom gospodarskom komorom te nekolicinom ruskih partnera.

Rusko emitivno turističko tržište postalo je vrlo važan faktor ukupnog turističkog prometa koji se ostvaruje u Hrvatskoj, a ruski turisti postali su prepoznatljiv čimbenik ukupnih hrvatskih turističkih događanja, osobito zbog toga što potražuju kvalitetne segmente turističke ponude.

Sajam TUR u Göteborgu u trajanju od 19. do 22. ožujka predstavit će turističku ponudu Hrvatske na štandu od 209 m2.

U istom vremenskom razdoblju hrvatska turistička ponuda predstavlja se i na sajmu MAP - LE MONDE A PARIS u Francuskoj.

U sklopu održavanja sajma u Vip Clubu uz gastro prezentaciju i glazbeni program predstavit će se i svih pet županija klastera Slavonija, Osječko–baranjska, Brodsko-posavska, Požeško–slavonska, Virovitičko–podravska i Vukovarsko–srijemska županija.

Također, od 25. do 27. ožujka održava se i sajam UITT u Kijevu, gdje će se uz Hrvatsku turističku zajednicu predstaviti i turističke zajednice Zagreba i otoka Krka. 
 



Najave