Ministar turizma Nacionalnom vijeću za konkurentnost predstavio Strategiju razvoja turizma do 2020.

Slika /arhiva/NVZK-L.jpg

Ministar turizma Darko Lorencin sudjelovao je na sjednici Nacionalnog vijeća za konkurentnost, gdje je održao prezentaciju Strategije razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine. Ministar je naglasio kako je glavni razvojni cilj ulazak Hrvatske u vodećih 20 turistički najkonkurentnijih zemalja svijeta do 2020.godine. „Cilj ovog dokumenta je i ohrabriti investitore u njihovim idejama i planovima vezanim uz turizam, a plan je da se do 2020. godine u turizam uloži oko 7 milijardi eura i ukupni primici povećaju za oko šest milijardi eura te da se otvori 30 tisuća novih radnih mjesta, što jasno iskazuje našu želju za razvojem, uz istovremeno očuvanje onog najvrjednijeg što imamo – prostora“, naglasio je ministar.

Ministar turizma Darko Lorencin sudjelovao je na sjednici Nacionalnog vijeća za konkurentnost, gdje je održao prezentaciju Strategije razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine. Ministar je naglasio kako je glavni razvojni cilj ulazak Hrvatske u vodećih 20 turistički najkonkurentnijih zemalja svijeta do 2020.godine.

„Cilj ovog dokumenta je i ohrabriti investitore u njihovim idejama i planovima vezanim uz turizam, a plan je da se do 2020. godine u turizam uloži oko 7 milijardi eura i ukupni primici povećaju za oko šest milijardi eura te da se otvori 30 tisuća novih radnih mjesta, što jasno iskazuje našu želju za razvojem, uz istovremeno očuvanje onog najvrjednijeg što imamo – prostora“, naglasio je ministar.

Također, naglasio je, Strategija je kvalitetan putokaz ne samo za one koji izravno sudjeluju u kreiranju turističkog razvoja, već i za sve građane Hrvatske, budući da smo svi na neki način vezani uz turizam.
Strategija je precizna i kada je riječ o definiranju ključnih područja na kojima je potrebno djelovati i na kojima bi trebao biti naglasak turističke politike naše zemlje do 2020. godine: marketing, razvoj turističke ponude, investicije, razvoj ljudskih potencijala te upravljanje procesima.

Akcijski plan za provedbu Strategije sastavljen je od 26 prioritetnih mjera koje se, između ostalog, odnose na jasno definiranje izmjena i dopuna zakonske regulative, akcijske planove razvoja pojedinih turističkih proizvoda, nacionalne programe razvoja određenih segmenata smještajnih kapaciteta, izradu novog strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma i preustroj sustava turističkih zajednica.

Više o konkurentnosti hrvatskog turizma govorio je Neven Ivandić, iz Instituta za turizam, institucije koja je izradila Strategiju razvoja hrvatskog turizma.



Pisane vijesti