- Objavljeno: 28.09.2018.
Ministar Gari Cappelli na svečanoj dodjeli nagrade „Zlatno sidro 2018.“ Nautičke patrole Jutarnjeg lista
Ministar turizma Gari Cappelli i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić će u petak, 28. rujna 2018. godine, posjetiti Biograd na moru povodom svečane dodjele nagrade „Zlatno sidro 2018.“ Nautičke patrole Jutarnjeg lista za najbolju marinu u Hrvatskoj.
Svečana dodjela nagrada „Zlatno sidro“ započet će u Marini Kornati u petak 28. rujna 2018. godine u 11:00 sati, Šetalište kneza Branimira 1.
Nakon okupljanja u Marini Kornati, uzvanici će se jahtom 'Nada' uputiti na svečanu ceremoniju dodjele na otoku Ugljanu, do marine Sutomiščica, pobjednice Zlatnog sidra. U slučaju lošijih vremenskih uvjeta, svečana dodjela održat će se u Marini Kornati u Biogradu, također s početkom u 11:00 sati.
Ova nagrada finale je ljetne akcije „Nautička patrola Jutarnjeg lista“ koja je trajala od 20. lipnja do 15. kolovoza ove godine. Akcijom su obuhvaćene 34 marine od Umaga do Dubrovnika s ukupno 11.500 vezova, dok je anketnim upitnikom obuhvaćeno o više od tisuću nautičara, tj. svaki deseti gost marine. Cilj akcije bio je utvrđivanje i uspoređivanje kvalitete usluga hrvatskih marina radi unapređenja kvalitete hrvatskog nautičkog turizma, a sve u organizaciji Hanza Medije te pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma Republike Hrvatske i Hrvatske turističke zajednice.
Najave
Svečana dodjela nagrada „Zlatno sidro“ započet će u Marini Kornati u petak 28. rujna 2018. godine u 11:00 sati, Šetalište kneza Branimira 1.
Nakon okupljanja u Marini Kornati, uzvanici će se jahtom 'Nada' uputiti na svečanu ceremoniju dodjele na otoku Ugljanu, do marine Sutomiščica, pobjednice Zlatnog sidra. U slučaju lošijih vremenskih uvjeta, svečana dodjela održat će se u Marini Kornati u Biogradu, također s početkom u 11:00 sati.
Ova nagrada finale je ljetne akcije „Nautička patrola Jutarnjeg lista“ koja je trajala od 20. lipnja do 15. kolovoza ove godine. Akcijom su obuhvaćene 34 marine od Umaga do Dubrovnika s ukupno 11.500 vezova, dok je anketnim upitnikom obuhvaćeno o više od tisuću nautičara, tj. svaki deseti gost marine. Cilj akcije bio je utvrđivanje i uspoređivanje kvalitete usluga hrvatskih marina radi unapređenja kvalitete hrvatskog nautičkog turizma, a sve u organizaciji Hanza Medije te pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma Republike Hrvatske i Hrvatske turističke zajednice.