Kvarner u pregledima najboljeg svjetskog dizajna

Slika /arhiva/kvarner-logo-rl.jpg

Nakon što je prošle jeseni odabran na natječaju, kojeg je inicirala Turistička zajednica Primorsko-goranske županije, a provelo Hrvatsko dizajnersko društvo, novi vizualni brending turističke destinacije Kvarner svidio se i međunarodnim stručnjacima.

Rješenje koje su osmislili u agenciji Bruketa&Žinić OM, nedavno je objavljeno na designboom.com, jednoj od vodećih svjetskih on-line publikacija za dizajn i arhitekturu.

Osim toga, rješenje je odabrano za objavu u knjizi Logolounge, godišnjem izdanju uglednog izdavača Rockport, koji prati trendove u dizajnu vizualnih identiteta. Riječ je o jednoj od najprodavanijih Rockportovih publikacija. Također, rješenje je bilo izloženo i na nedavno održanom 24. međunarodnom bijenalu grafičkog dizajna u Brnu, a u rujnu će biti dio izložbe hrvatskog dizajna 0910 u Muzeju za umjetnost i obrt.

Jedinstvena, koordinirana i fokusirana promocija turizma Primorsko-goranske županije, pod zajedničkim krovnim brendom Kvarner, donijet će sinergijske efekte za turističku industriju ovog dijela Hrvatske. Vizualni brending dio je napora u izgradnji krovnoga brenda i priznanja koja dobiva, potvrđuju da se kroz transparentan i temeljit natječajni proces, u suradnji s Hrvatskim dizajnerskim društvom, došlo do najboljeg rezultata, rekla je direktorica TZ Primorsko-goranske županije, mr.sc Gordana Medved.

Tim iz agencije Bruketa&Žinić OM vizualni brending i slogan Kvarnera temelji na povijesnoj prepoznatljivosti Kvarnera kao sjecišta četiriju prometnih pravaca. I samo ime Kvarner u sebi nosi asocijaciju na tu kvadrangularnu, navigacijsku i prostornu orijentiranost. Iz tog razloga, izvorište ovog vizualnog identiteta počinje s prepoznatljivim simbolom ruže vjetrova, koja također obuhvaća pojmove navigacije, četverostrane prostorne orijentacije i smjera vjetrova. Taj je motiv zatim razložen na jednostavne geometrijske vizualne elemente, koji svojim jednostavnim oblicima i bojama tvore svojevrstan ‘toolbox’ za daljnji razvoj vizualnog identiteta kvarnerske regije i svakoga njezina pojedinačnog dijela.


Pisane vijesti