Jedina stručna revija za ugostiteljstvo i turizam UT slavi 60 godina

Slika /arhiva/UT_logo.jpg

Jedina hrvatska stručna revija za ugostiteljstvo i turizam UT, koja ove godine obilježava 60 godina postojanja u povodu čega joj je Hrvatska turistička zajednica (HTZ) dodijelila i turističku nagradu Anton Štifanić za doprinos turizmu, najavljuje digitalno izdanje časopisa te druge projekte u skladu s tržišnim trendovima i potrebama informiranja i edukacije za turizam.

Time se, po riječima direktorice i glavne urednice UT-a Silvane Jakuš, nastavlja dugogodišnja tradicija te revije i njene osnovne zadaće da, osim informiranja i educiranja turističkih djelatnika, stalno ukazuje i na potrebu daljeg razvoja turizma i njegove profesionalizacije.

Velika obljetnica te revije, koja je po godinama, kako kaže Jakuš, među najstarijima u Europi i posebno na Mediteranu, prilika je da se skrene pažnja i na važnost stručnog izdavaštva u turizmu koje favorizira struku i objektivnost, a ne slavu općeg tipa i žutilo.

Praćenjem turističkih trendova, događanja u Hrvatskoj i svijetu, zakonodavstva i drugih praktičkih tema, UT je struci i svima koji s njom surađuju koristan i u svakodnevnom radu, a predstavljanjem turističkih proizvoda i usluga važan je i kao spona između turističkog gospodarstva i proizvođača roba i usluga za turizam, smatra Jakuš.

Sve to prepoznaju i turistički profesionalci što potvrđuje i činjenica da je UT danas stručno glasilo i najvažnijih strukovnih udruga u hrvatskom turizmu (Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske-UPUHH, Udruge obiteljskih i malih hotela-OMH, Udruge hrvatskih putničkih agencija-UHPA, Kamping udruženja Hrvatske-KUH te Hrvatskog ferijalnog i hostelskog saveza-HFHS).

Uz to, UT intenzivno surađuje s brojnim državnim i regionalnim institucijama te znanstvenim i obrazovnim ustanovama nastojeći biti mjesto komunikacije, a upravo to Jakuš smatra posebno važnim u ovom vremenu kada se u hrvatskom turizmu intenzivno radi na kreiranju prepoznatljivog i autentičnog destinacijskog proizvoda bez čega, kao i bez sinergije svih u turizmu, neće biti moguće ostvariti turističke ciljeve.

Stoga drži i da im je nagrada Anton Štifanić došla u pravo vrijeme te da je to odlična naznaka ne samo za turizam već i za hrvatsko stručno izdavaštvo u cjelini u kojem, kako kaže, ima izdanja koja svojom kvalitetom, sadržajem i samozatajnošću uredništva zaslužuju bolji položaj i važniju poziciju na marketinškom tržištu.

UT je počeo izlaziti 1952. pod nazivom Ugostiteljsko-turistički glasnik, a od 1994. izlazi u okviru samostalne tvrtke U.T. Ugostiteljski i turistički marketing d.o.o.

Uz reviju UT, taj izdavač izdaje i dva specijalizirana časopisa na engleskom jeziku, za kongresni (Croatian Convention&Incentive Magazine) i city break turizam (Croatian City Break Magazine). (Hina)



Pisane vijesti