HTZ: natječaj za direktore predstavništava na šest tržišta, uskoro i objava poziva za suradnje s organizatorima TOP događanja i vrhunskim hrvatskim sportašima

Slika /2022_photo_ilustrac/220316_mintshtz.jpg

Danas je u Ministarstvu turizma i sporta održana 7. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice koju je vodila ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac uz prisustvo direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića.

Na sjednici su članovi vijeća, između ostalog, usvojili odluku o raspisivanju Natječaja za izbor i imenovanje direktora predstavništava HTZ-a na šest tržišta. Naime, s obzirom da direktorima na tržištima Austrije, Češke, Kine, Mađarske, Slovenije i Švedske krajem lipnja ove godine istječu mandati, vijeće je donijelo odluku o raspisivanju natječaja koji će biti objavljen u roku od sedam dana od dana donošenja ove odluke.
 
„Unatoč činjenici što je geopolitička situacija za sektor turizma donijela neizvjesnost i modificirala prvotne planove za turističku 2022. godinu, intenzivno nastavljamo raditi na prilagodbi aktivnosti kojima ćemo zadržati status odgovorne i poželjne turističke destinacije. Na naša emitivna tržišta uz poruku odgovornosti destinacije i fleksibilnosti rezervacija, šaljemo i poruku ekološke, ekonomske i društvene održivosti. Odluke koje su donesene na današnjoj sjednici Turističkog vijeća omogućit će nam da adekvatno odgovorimo na izazove s kojima se turizam susreće, ali i zadržimo poziciju jedne od najuspješnijih destinacija Mediterana“, naglasila je ministrica Brnjac.
 
„Osim pandemije, koja je snažno utjecala na sektor putovanja u posljednje dvije godine, sada utjecaj na ukupne trendove ima i situacija u Ukrajini. Kao negativnu posljedicu hrvatski turistički sektor za sada samo uočava trend usporavanja rezervacija, ali nema većih otkazivanja, kao ni pada generalnog interesa za putovanjima. Naš je cilj zadržavanje tržišne vidljivosti i kvalitetnih odnosa s partnerima, odnosno želimo pozicionirati našu zemlju kao sigurnu i dobro pripremljenu destinaciju koja svoje goste privlači atraktivnom i kvalitetnom ponudom. Upravo su današnje odluke Turističkog vijeća usmjerene ka postizanju navedenih ciljeva“, izjavio je direktor Staničić.
 
Članovi vijeća su također usvojili i odluke o raspisivanju Poziva za iskaz interesa za provedbu marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja u 2022. godini, odnosno Poziva za iskaz interesa za provedbu marketinške suradnje s vrhunskim hrvatskim sportašima u 2022. godini. Cilj suradnje s organizatorima TOP događanja je podizanje svijesti o Hrvatskoj kao atraktivnoj cjelogodišnjoj turističkoj destinaciji raznovrsne turističke ponude, a što će pozitivno utjecati i na povećanje turističkog prometa te opće potrošnje. Dodatna vidljivost nacionalnog turističkog brenda osigurat će se kroz suradnje s aktivnim vrhunskim hrvatskim sportašima kroz provedbu raznih promotivnih aktivnosti na kanalima komunikacije i oglašavanja.
 
Sredstva će se dodjeljivati i iz Fonda za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent putem objave Javnog natječaja za dodjelu sredstava za projekte regionalnih turističkih zajednica na turistički nedovoljno razvijenom području i kontinentu, a koji će, prema odluci Turističkog vijeća, biti objavljen na mrežnim stranicama Hrvatske turističke zajednice do 31. ožujka 2022.
 
Odlukom Turističkog vijeća HTZ-a odabrane su i agencije za zakup medija na inozemnim tržištima u 2022. godini, kao i agencije za izradu i implementaciju PR strategije te provođenje međunarodnih PR aktivnosti iz područja odnosa s medijima, društvenih medija i online komunikacije. Tako je za zakup medija na tržištima Austrije, Češke, Nizozemske i Švedske odabrana agencija Aviareps, za tržišta Njemačke, Italije i Poljske odabrana je agencija Pro Media Group, dok je za tržišta Velike Britanije i Francuske odabrana agencija RML Studio. Za provedbu PR aktivnosti na deset tržišta odabrana je agencija Aviareps za odnose s medijima, dok je agencija MMGY Hills Balfour odabrana za društvene medije i digitalnu komunikaciju na trinaest emitivnih tržišta.
 
Dodajmo kako su na sjednici prihvaćene i zajedničke promotivne aktivnosti koje će se provoditi u suradnji s ADAC grupacijom na tržištu Njemačke, a koje uključuju popularne magazine, portale i online kanale, kao što su Motorwelt magazin, Motorwelt Regionalausgabe, Urlaub Magazin, Pincamp.de, ADAC central - Radio Arabela i dr.

Pisane vijesti