- Objavljeno: 24.02.2014.
Hrvatska turistička ponuda predstavljena u Pragu, a u Ateni predstavljena brending strategija
Hrvatska predstavljena na sajmu Holiday World u Pragu
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Češkoj na sajmu Holiday World, od 20. do 23. veljače, češkoj publici predstavilo je hrvatsku turističku ponudu. Na štandu veličine 48 m2 predstavljene su sve hrvatske regije i hrvatska nautička ponuda, dok su se uz samostalno predstavili i Jadranka kampovi. Predstavljanjem na sajmu Holiday World u Pragu započet je niz raznih promotivnih akcija s ciljem daljnje potpore prodaje u Češkoj.
Drugog dana sajma, u okviru sajamskih prostora, održana je prezentacija turističke ponude i turističkih potencijala otoka Vira pod nazivom „Vir – otok s dva lica“. Prezentaciji je nazočilo pedesetak predstavnika turističkih agencija i novinara koje su s ponudom Vira upoznali Kristijan Kapović, načelnik općine Vir, te Zdenko Mičić, direktor Vir turizma d.o.o., a prezentaciju je glazbeno upotpunio nastup klape Vir. Istoga dana održana je i svečana dodjela nagrada TTG Czech Travel Awards 2013. kojom prilikom je Hrvatska, prema glasovima profesionalaca u turizmu, osvojila 2. nagradu u kategoriji ‘‘Najomiljenija inozemna destinacija‘‘.
Ovogodišnji Holiday World, na površini većoj od 23.000 m2, okupio je više od 800 izlagača iz 50 zemalja svijeta, a unatoč nešto nižoj posjećenosti u odnosu na prošlu godinu, interes za Hrvatsku bio je na očekivano visokoj razini.
Brending strategija hrvatskog turizma predstavljena u Ateni
Hrvatska turistička zajednica sudjelovala je 20. veljače na 14. Airline Marketing Workshopu u Ateni. U prostoru polivalentnog centra Gazarte i u organizaciji Međunarodne zračne luke Atena (AIA) pred oko 150 uzvanika iz svijeta zrakoplovne industrije predstavljeni su projekti koje AIA priprema za 2014. godinu. Na poslovnoj radionici s temom "Let the Sunshine in", koja je uključivala i panel diskusije s temama vezanima uz unaprjeđenje efikasnosti i sigurnosti međunarodnog zračnog prometa, predstavljeni su pokazatelji vezani uz rezultate za 2013. godinu, kao i očekivani trendovi u domeni zrakoplovnog prometa tijekom 2014. godine.
U dijelu programa vezanom uz turistički marketing te izazove u korporativnoj komunikaciji putem društvenih mreža, kao ogledni primjeri uspješnog destinacijskog menadžmenta u turizmu odabrane su Hrvatska i Turska. Nakon uvodne riječi veleposlanika RH u Helenskoj Republici, dr. sc. Ivana Velimira Starčevića, brending strategiju hrvatskog turizma predstavio je Igor Borojević, voditelj službe za plan, analizu i strategiju tržišta Hrvatske turističke zajednice.
Završnicu workshopa, uz prigodni glazbeno-scenski program, obilježila je dodjela nagrada najboljim zrakoplovnim prijevoznicima u 2013. godini, a u kontekstu činjenice snažnog oporavka grčkog turizma tijekom 2013. godine, najveći broj nagrada osvojio je grčki zrakoplovni prijevoznik Aegean Airlines.