Generalturist ne očekuje lakšu 2010., ali vjeruje u povećanje prometa

Slika 20.1.2010

Zagrebačka putnička agencija Generalturist očekuje da će ova godina u segmentu putovanja biti i teža nego prošla, ali ipak vjeruju da će uz nove aktivnosti i programe uspjeti povećati svoj promet, doznaje se iz te agencije koja je nedavno predstavila novi wellness katalog s ponudom odredišta u Hrvatskoj, Sloveniji, Austriji i Mađarskoj.

Program wellness putovanja, često povezana s ponudom golfa, upravo je jedna od aktivnosti od koje ove godine u Generalturistu očekuju dobre rezultate s obzirom da se to tržište zadnjih nekoliko godina razvija i raste, pri čemu su prilično popularni koncepti vikend odmora. Najčešće na takve odmore odlaze obitelji i menadžeri, a među najtraženijim wellness odredištima su Opatija, Toplice Sv. Martin na Muri, te hrvatske i slovenske terme (Tuhelj, Rogaška, Olimia i druge).
U tijeku im je i sezona skijanja, koja je po bukingu i prodaji za sada približno na istoj razini kao i 2008.

Ne iznoseći očekivanja postotka rasta ili pada tog i drugih segmenata u ovoj godini, kao ni druge brojke ovogodišnjeg i lanjskog poslovanja, iz Generalturista napominju samo da su prošle godine, kao i mnogi drugi u turizmu, zbog krize imali trend lošijih rezultata, što znači i manje putnika. Najveći su pad prošle godine osjetili u korporativnom sektoru, te ukupno poslovali s gubitkom, kojeg će, kako kažu, pokriti iz vlastitih resursa.

Iako je rano za procjene ove godine, a ni prve vijesti sa stranih tržišta nisu dobre (bankrot britanskog touroperatera Holiday Options, otkazivanje letova Thomasa Cooka koji su dovodile velik broj gostiju), ipak vjeruju u ovogodišnje povećanje prometa.

Cijene ove godine nisu povećavali nego ih slično kao lani prilagođavaju tržišnoj situaciji. Pritom vjeruju da će se ove godine unatoč tome što je, kako kažu, većina hrvatskih hotelijera povećala cijene za ovu godinu, znatniji dio poslovanja realizirati kroz razne akcije i popuste (first i last minute te druge). (Hina)


Pisane vijesti