- Objavljeno: 14.07.2015.
Za osam direktorskih mjesta u inozemstvu HTZ-u stiglo 79 prijava
Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ) na natječaj za direktore osam inozemnih predstavništva pristiglo je 79 prijava, od kojih 46 udovoljava propisanim uvjetima, a očekuje se da će odluku o ishodu tog natječaja Turističko vijeće HTZ-a donijeti idućeg tjedna, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a.
Riječ je o natječaju od 11. svibnja ove godine, kojim se traže novi direktori predstavništava u Austriji, Španjolskoj, Sloveniji, Švedskoj, Japanu, Velikoj Britaniji, Češkoj i Švicarskoj za iduće tri godine. Mandat bi im trebao početi 1. rujna ove godine, a u siječnju iduće za predstavništvo u Londonu.
Kako je natječajni postupak još uvijek u tijeku, iz Glavnog ureda HTZ-a ne mogu iznositi više detalja, ali kažu da je najviše kandidatura stiglo za predstavništvo u Pragu. Ističu i da će osigurati adekvatnu pripremu za preuzimanje dužnosti u pojedinim predstavništvima, kao i da eventualna tranzicija neće utjecati na provedbu planiranih aktivnosti na pojedinim tržištima.
Direktore za osam spomenutih predstavništava HTZ traži jer sadašnjim direktorima ističu mandati/ugovori, a među uvjetima koji su kandidati morali zadovoljiti su diplomski studij, pet godina iskustva na rukovodećim poslovima (ne mora biti samo u turizmu), znanje jednog i poznavanje drugog stranog jezika te prijedlog programa rada predstavništva za godinu dana.
Sličan natječaj HTZ je provodio u isto vrijeme i prošle godine (od svibnja do srpnja) za deset direktora i jednog voditelja predstavništava u Belgiji (Bruxelles), Češkoj (Prag), Francuskoj (Pariz), Italiji (Milano), Nizozemskoj (Amsterdam), Njemačkoj (Frankfurt i Muenchen), Poljskoj (Varšava), Rusiji (Moskva), SAD-u (New York) te Švicarskoj (Zuerich), jer je dotadašnjim direktorima isticao mandat odnosno ugovor.
Interes je bio veliki, javilo se čak 148 kandidata, od kojih su 60 imali valjane prijave, a 26 ušlo u uži izbor.
HTZ ima predstavništva u 18 zemalja, od kojih jedino u Njemačkoj i glavno predstavništvo i ispostavu, dok iz sjedišta u Stockholmu osim švedskog pokriva i druge skandinavske zemlje.
Iz Glavnog ureda na upit Hine o nedavnom preseljenju ureda HTZ-a u Madridu na novu lokaciju odnosno smanjenje broja zaposlenih kratko su komentirali da se "proces racionalizacije administrativnih troškova mreže predstavništava provodi već treću godinu za redom, s ciljem optimizacije uloženih sredstava na tržištima, tj. maksimalnog ulaganja u operativne komunikacijske aktivnosti i da dio administrativnih troškova predstavništava preusmjere u funkcionalni marketing i u PR".
Navode i da će na takvim procesima ustrajati i dalje s ciljem prilagodbe uloge i zadaća predstavništava zahtjevima dinamičnog i modernog poslovnog okruženja.
(Hina)