Uspješan nastup Hrvatske na španjolskom sajmu turizma 'Fitur 2007.'

Slika /arhiva/logo-fitur.jpg

U razdoblju od 31. siječnja do 4. veljače održan je u Španjolskoj najveći međunarodni turistički sajam „Fitur 2007“.

Ovogodišnji 27. FITUR tradicionalno je otvorio španjolski kralj Don Juan Carlos, a na sajmu je sudjelovalo 13.190 tvrtki, 845 izlagača iz 170 zemalja na površini od  90.000 četvornih metara, što je povećanje izlagača od 10 posto u odnosu na 2006. godinu. Broj posjetitelja premašuje prošlogodišnji broj od 150.000.

Uz Hrvatsku turističku zajednicu prisutni su bili i nositelji hrvatske turističke ponude zainteresirane za španjolsko tržište. Za vrijeme profesionalnog dijela sajma, prva 3 dana, hrvatski su štand posjetili brojni mediji (od specijaliziranih časopisa za putovanja i turizam, dnevne novine, brojne radio postaje i TV kuće). Tražile su se uglavnom informacije tj. zanimljivosti i posebnosti o kulturnoj i prirodnoj baštini, otocima, ali i o posebnim oblicima turizma (nautički, avanturistički, gastro i eno ponudi i sl.).

Odaziv medija bio je brojan tako da se očekuje da će Hrvatska kao turističko odredište biti prisutna u svim španjolskim medijima narednih mjeseci, što je vrlo dobra vijest jer se podudara sa sezonom bukinga. Iz razgovora sa španjolskim turoperatorima saznalo se da povećavaju zakup usluga i kapaciteta u Hrvatskoj za predstojeću sezonu, a neki su čak udvostručili broj čarter letova za glavnu sezonu.

Stoga se može zaključiti da će i potražnja sa španjolskog tržišta ove godine  biti veća od ponude, koja je u ovom trenutku još uvijek ograničena zbog nedostatka redovnih letova iz Španjolske koji bi omogućili i produženje sezone. Ipak, vjeruje se da će znatno povećanje dolaska španjolskih turista, koje prati uzlazni trend već nekoliko godina, potaknuti i avio kompanije za uvođenjem izravnog leta u 2008. godini, barem u toku sezone.



Pisane vijesti