Uskoro počinje akcija „Turistički cvijet - Kvaliteta za Hrvatsku 2006“

Slika /arhiva/t-cvijet06.jpg

U sklopu 10. akcije Hrvatske radiotelevizije i Hrvatske gospodarske komore (HGK) "Turistički cvijet - Kvaliteta za Hrvatsku 2006", koja će trajati od 12. srpnja do 27. rujna, birat će se najuspješnija turistička odredišta na Jadranu i unutrašnjosti, najbolji kamp, hotel i marina te najbolja plaža Jadrana, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare.

Ocjenjivat će se, kako je rečeno, kvaliteta turističkog mjesta, odnosno sve ono što bi jedno mjesto trebalo imati da bi bilo turističko.

Ocjenjivanje će obuhvatiti devet kategorija - smještaj, komunalije, promet, segment pića, trgovinu, turističku dekoraciju, aktivni odmor u prirodi, kulturu i baštinu i prirodnu baštinu mjesta.

Organizatori su posebno naglasili kako se od ove godine, u desetoj jubilarnoj godini postojanja ove akcije, u nju uključuje istraživački Institut Ivo Pilar.

Cilj akcije, kako je kazao ravnatelj HRT-a Mirko Galić, je promoviranje i poticanje hrvatskog turizma, odnosno, cilj je ukazati na kvalitetu turističke ponude te istaknuti sve dobre strane hrvatskog turizma.

Predsjednik HGK Nadan Vidošević mišljena je kako u ovakvim akcijama svi pobjeđuju - najbolji dobiju nagrade, a ostali znaju put kojim trebaju ići. Vidošević smatra kako je u daljnjem razvoju turizma nužan sklad između ekonomskog rasta i demografske situacije te kako se ne trebamo zalagati za rast volumena u turizmu već za kvalitetu. "Hrvatska ne treba više postelja već bolje postelje", slikovito je kazao.

I predsjednik Hrvatske udruge hotelijera Franco Palma istaknuo je kako kvaliteta znači uspjeh i opstanak hrvatskog turizma. Bez dizanja kvalitete bit će teško privući i dovesti goste, kazao je.

Na završetku akcije, 27. rujna, u jednom od ljetovališta Dalmacije održat će se svečana dodjela priznanja za 2006. godinu. (Hina)



Pisane vijesti