U TIJEKU JE POTPISIVANJE UGOVORA ZA UDRUŽENO OGLAŠAVANJE HRVATSKOG TURIZMA ZA 2009. GODINU

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Temeljem poduzetnih mjera Ministarstva turizma RH i Hrvatske turističke zajednice, u tijeku je potpisivanje ugovora za udruženo oglašavanje u 2009. godini.

Udruženo oglašavanje privatnog i javnog sektora je način promidžbe koja okomito povezuje neposredni interes pojedinih subjekata - od turističke tvrtke (ili udruge), preko sustava turističkih zajednica na nižim razinama, te Glavnog ureda, na jednoj strani i inozemnog turoperatora na drugoj strani.

U Istri su jučer u hotelu Diamant u Poreču potpisani ugovori s gospodarskim subjektima i sustavom turističkih zajednica prema modelima I. i II. Za model I. odobreno je 72 zahtjeva u iznosu od 4,375.198,44 kuna, dok je za model II. odobreno 6 zahtjeva u iznosu od 2,556.245,18 kuna. Najviše zahtjeva pristiglo je za tržišta Italije, Njemačke, Nizozemske i Austrije. Ukupan iznos za Istarsku županiju prema modelima I. i II. iznosi 6,931.443,62 kuna. Potpisani su ugovori s 18 gospodarskih subjekata kao što su npr. Istraturist Umag, Maistra – Rovinj. Arenaturist – Pula, Rivera – Poreč, Laguna – Novigrad, Plava laguna – Poreč.

Također, danas su na području Kvarnera, u opatijskom hotelu Ambasador, potpisani ugovori za modele I. i II. u ukupnom iznosu od 1,950.373,59 kuna. Za model I. odobreno je 133 zahtjeva u iznosu od 1,422.215,97 kuna dok je za model II. odobreno 12 zahtjeva u iznosu od 528.157,62 kuna što je ukupno 145 zahtjeva u iznosu od 1,950.373,59 kuna. Potpisani su ugovori s 24 gospodarska subjekta kao što su npr. Liburnia riviera hoteli, Imperial Rab, hoteli Krk- Krk, hoteli Baška – Baška, Jadranka – Lošinj. Najviše zahtjeva pristiglo je s tržišta Njemačke, Italije i Austrije.

Potpisivanje ugovora za udruženo oglašavanje nastavlja se, uz istodobnu avansnu uplatu prvih 50 posto ugovorenih sredstava domaćim putničkim agencijama (za modele III. i IV.):

  • u srijedu, 18. veljače u Šibensko-kninskoj županiji (11, sati, hotel Punta, vodice); 
  • u četvrtak, 19. veljače u Zadarskoj županiji (11 sati, hotel Kolovare, Zadar); 
  • u petak, 20. veljače u Splitsko-dalmatinskoj županiji (11 sati, hotel Park, Split) 
  • u subotu, 21. veljače u Dubrovačko-neretvanskoj županiji (11 sati, hotel Excelsior, Dubrovnik)

Interes privatnog sektora nadmašio je očekivanja, te je za pet modela udruženog oglašavanja pristiglo 618 kandidatura, u ukupnom iznosu od 40,7 milijuna kuna, čime su ukupni zahtjevi premašili odobrena sredstva. S obzirom na takav interes, 10. veljače je održana izvanredna sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice kako bi se promjenom poslovnog plana povećao ukupni iznos za promidžbu, koji sada doseže 185,5 milijuna kuna. Hrvatska je tako prva među konkurentnim zemljama koja kreće na strana tržišta s pojačanom promidžbom za ovu godinu. 



Najave