- Objavljeno: 10.11.2012.
U Dubrovniku simpozij 'Turizam i ugostiteljstvo; Novi trendovi u inovacijama'
U Dubrovniku je u organizaciji Američke visoke škole za menadžment i tehnologiju (RIT/ACMT-a) održan turistički simpozij o temi "Turizam i ugostiteljstvo; Novi trendovi u inovacijama, upravljanju ljudskim potencijalima i obrazovanju".
Na simpoziju, na kojemu su se okupili ugledni domaći i strani turistički stručnjaci, predstavljene su najnovije znanstvene i stručne spoznaje iz područja turizma, hotelijerstva i obrazovanja, s fokusom na uvođenje inovacija i upravljanje ljudskim potencijalima.
"Turizam je najveća i najbrže rastuća industrija u svijetu, a Hrvatska ima velike potencijale. Međutim, moramo imati na umu da se ponašanje potrošača značajno promijenilo u proteklih 20 godina te je potrebno ići ukorak s vremenom i pratiti svjetske trendove", istaknuo je Miroslav Dinčić, stručnjak s više od dvadeset godina međunarodnog iskustva na zahtjevnim menadžerskim funkcijama u turizmu.
"Svjedoci smo ubrzanog razvoja tehnologije, danas se poslovanje velikim dijelom odvija online i sve je veća važnost društvenih mreža. Komunikacijski stručnjaci preporučuju da tvrtka treba biti aktivna na najmanje 15 društvenih mreža kao što su: Facebook, Twitter, You Tube, Linkedin, blogovi, Google+ i Foursquare", kazao je Dinčić, zaključujući kako korištenje najmodernijih informacijskih i komunikacijskih tehnologija više nije opcija nego imperativ.
O trendovima i izazovima u području ljudskih potencijala govorio je dr. Hrvoje Kenfelj, koji je istaknuo kako upravljanje ljudskim potencijalima zahtijeva strateški pristup te tvrtke trebaju jasno definirati aktivnosti.
"Razvoj, motiviranje i nagrađivanje zaposlenika te upravljanje promjenama moraju postati važni segmenti poslovanja. U području upravljanja ljudskim potencijalima turizam 20 godina zaostaje za drugim industrijama", kazao je Kenfelj.
Dodao je kako su istraživanja pokazala da je 'osmijeh zaposlenika' ono što prodaje. Ako su zaposlenici zadovoljni i visoko motivirani, zadovoljstvo kupca veće je za 38 posto, produktivnost zaposlenika za 22, a profit tvrtke za 27 posto, kazao je. (Hina)