TZ grada Malog Lošinja sufinancira marketinške aktivnosti iznajmljivača

Slika /arhiva/160224_Losinj.jpg

Turistička zajednica grada Malog Lošinja drugu godinu zaredom poziva iznajmljivače na prijavu programa financiranja marketinških aktivnosti.

Iznajmljivačima će se sufinancirati aktivnosti fotografiranja interijera i eksterijera smještajnih objekata, dizajn apartmana, izrada video zapisa interijera i eksterijera, nabava softvera za vođenje obiteljskog smještaja, oglašavanje u domaćim i stranim medijima, tiskovinama i društvenim mrežama, izrada promidžbenih materijala i ostale promidžbene mogućnosti koje pomažu promociji obiteljskog smještaja, do maksimalnog iznosa od 1000 kuna, a do najviše 50 posto troškova ukupnih ulaganja.

Iz tog se razloga dugi niz godina provode edukacije za iznajmljivače u sklopu kojih se također treću godinu zaredom održava  i Forum lošinjskih iznajmljivača 'Inovativni privatni' koji svake godine okuplja veliki broj iznajmljivača, a ove godine Turistička zajednica organizira i radionice za manje grupe s naglaskom na tematiziranje apartmana i upravljanja kvalitetom u privatnom smještaju s gostima predavačima.

Grad Mali Lošinj raspolaže sa 5683 osnovnih kreveta privatnih iznajmljivača građana raspoređenih u 1941 smještajnih jedinica, apartmana i soba s ukupnim turističkim rezultatima čiji broj ostvarenih noćenja za 2015. godinu seže do 2.170.950 a privatni smještaj i dalje bilježi najveći udjel u ukupnim noćenjima i sudjeluje s učešćem od 40 posto.



Pisane vijesti