Tvrtke THR i Howarth Consulting izradit će Strateški marketinški plan hrvatskog turizma do 2012.

Slika /arhiva/070718-htz-w1.jpg

(foto:FaH,Tomislav PAVLEK)Na zasjedanju stručnog Povjerenstva HTZ-a ocijenjeno je da je zajednička ponuda za izradu Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2008.-2012. koju su dostavili tvrtke „THR International Consultants Barcelona“ iz Španjolske i „Howarth Conulting“ iz Zagreba, najprihvatljivija od svih pristiglih ponuda, pojasnio je Zdenko Mičić na današnjoj 19. sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice.

Direktor glavnog Ureda HTZ-a Niko Bulić, dodao je kako njihova ponuda sadržava sve tražene natječajne elemente u pogledu financijske i tehničke ponude, s time da se osnovni paket usluga nudi za 2,93 milijuna kuna, što je za 500 tisuća kuna povoljnije od druge ponude.

S ovim strateškim planom želi se prije svega odraditi kvantifikacija strateških ciljeva, dijagnostika, određivanje ključnih zadataka i slično, zaključio je Bulić, dodavši kako će očekivani rezultati odgovoriti na temeljna pitanja kamo ide hrvatski turizam i što se točno od njega očekuje.

(foto:FaH,Tomislav PAVLEK)Drugu ponudu, po cijeni od 3,43 milijuna kuna, zajednički su dostavili "Emerging markets Group" iz Londona, njemačka tvrtka "Aviareps Magnum" te zagrebački Institut za turizam.

Prije nego što su članovi Vijeća definitivno prihvatili predloženu ponudu, Veljko Ostojić, predsjednik Turističke zajednice Istarske županije složio se s time da su tvrtke THR i Howarth Consulting osmislile najkvalitetniju i sveobuhvatnu ponudu te se nada kako će se u realizaciju budućeg plana uključiti cijeli hrvatski turistički sektor. Naglasio je pritom kako očekuje da će prve nove inovativne marketinško-komunikacijske taktike biti spremne za primjenu već u drugom dijelu sljedeće godine.

U samom planu konkretno se navodi kako se ovim projektom želi ostvariti produžetak hrvatske turističke sezone i porast prihoda unutar turističke industrije, podizanje kvalitete preko investicija u infrastrukturu i razvoj ljudskih resursa, stvaranje prepoznatljive slike koja će razlikovati Hrvatsku od konkurentskih zemalja, te postizanje izjednačenog uspjeha na nacionalnoj, regionalnoj i lokalnoj razini.

(foto:FaH,Tomislav PAVLEK)THR i Horwath Consulting su, osim osnovnog paketa usluga, ponudili i izradu tzv. specijalnih projekata za izradu Strateškog marketinškog plana po cijeni od 5,4 milijuna kuna, što članovi Vijeća danas nisu prihvatili, uz obrazloženje da je za sada dovoljan osnovni paket.

Državni tajnik za turizam Zdenko Mičić i direktor glavnog Ureda HTZ-a Niko Bulić složili su se u ocjeni da su prihvaćanjem izrade marketinškog plana na tragu i jučerašnje najave premijera Sanadera, na sastanku s predstavnicima HUP-a, o potrebi izrade dubinske analize hrvatskog turizma kako bi se njegov razvoj dalje kvalitetno usmjeravao.

Za Dane hrvatskog turizma krajem listopada ove godine najavljena je velika radionica gdje će predstavnici THR-a i Horwath Consulting-a predstaviti detalje Plana.



Pisane vijesti