Turistički poduzetnici koji su ulagali u kvalitetu zadovoljni sezonom

Slika /AA_2018_b-fotke/2019 vijesti/HN20190413101023.jpg

​Turistički poduzetnici svoj uspjeh ove turističke sezone prije svega duguju ulaganjima u kvalitetu ponude, pokazali su rezultati ankete koju je Hrvatska gospodarska komora (HGK) provela među svojim članicama, a u kojoj prevladava stav da turistička sezona nije podbacila.

Iz HGK u priopćenju navode da trećina ispitanika, njih 32,6 posto, smatra da je visoka sezona na istoj razini kao i prošle godine, a 33,3 posto ih drži da je bolja od prošlogodišnje, odnosno izvrsna (6,4 posto).

Četvrtina anketiranih (25,5 posto) sezonu ocjenjuje kao lošu, a tek 2,1 posto ima dojam da je iznimno loša.

Iako je čak tri četvrtine ispitanih (74,3 posto) tijekom priprema za ovu turističku sezonu značajnije ulagalo u kvalitetu ponude, te se investicije nisu značajnije odrazile na cijene, navode iz HGK.

Većina anketiranih poduzetnika, njih 58,5 posto, uopće nije korigirala cijene svojih usluga u odnosu na prošlu godinu. Gotovo četvrtina je spustila cijene prije početka (12,7 posto) ili za vrijeme visoke sezone (10,6 posto), dok je 18,3 posto ispitanika dizalo cijene u istom razdoblju.

Anketa je pokazala i da su korekcije cijena većinom minimalne - više od 40 posto subjekata je mijenjalo cijene u rasponu do 5 posto u odnosu na prošlu sezonu, a 30 posto ih je imalo korekcije od 6 do 10 posto.

Osjetnije promjene cijena od 11 do 20 posto prisutno je kod 13,2 posto ispitanika, dok je 14,7 posto njih korigiralo cijene od 21 posto naviše. (Hina/FaH)

Pisane vijesti