Turistička 2011. godina u znaku snažne Internet promidžbe

Slika /arhiva/110316-gk1.jpg

Od svog samostalnog formiranja 2008. godine, Ministarstvo turizma naglašava sve veću važnost turističke promidžbe putem Interneta te potiče ulaganje u ovaj oblik promocije hrvatskog turizma, rekao je savjetnik ministra turizma Ivo Bašić, prilikom otvorenja trodnevne konferencije Web strategija – „Ugodno popunjen gospodin Turizam“ koja se, pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma, održava u Zagrebu. Također, naglasio je, Ministarstvo ove je godine za online promidžbu turizma izdvojilo čak 15,6 milijuna kuna, odnosno 17,2 posto ukupnih sredstava namijenjenih oglašavanju.

U nastavku uvodnog izlaganja, Bašić je podsjetio i na rezultate Tomas istraživanja iz 2007. godine o stavovima i potrošnji turista u Hrvatskoj, prema kojima se oko 30 posto turista u toj godini o odredištu informiralo putem Interneta. Još zanimljiviji podatak je da je u međuvremenu ta brojka porasla na čak 70 posto, što dovoljno govori o važnosti ovog načina promidžbe turističkih potencijala.

U skladu sa svjetskim trendovima, naglasio je savjetnik Bašić, hrvatski se turizam ove godine na Internetu oglašava putem banner-a, na portalima i društvenim mrežama te u okviru e-marketinga. Uz spomenuto, provodi se i oglašavanje putem tražilica na vodećim emitivnim tržištima poput njemačkog, austrijskog, slovenskog, talijanskog, poljskog i drugih. Osvrnuvši se na zaključke seminara Svjetske turističke organizacije o e-marketingu, istaknuo je da bi do 2014. godine 25 posto ukupnih rezervacija trebalo biti ostvareno putem Interneta.

Prvog dana konferencije održana su, između ostalog, i predavanja o e-marketingu turističkog odredišta, destinacijskom online booking-u, web poslovanju u 2011. godini i platformi za prezentaciju geolokacijskih podataka. Na konferenciji je bilo prisutno dvjestotinjak sudionika iz Hrvatske i inozemstva, većinom predstavnika informatičke, turističke i marketinške struke.



Pisane vijesti