Trendovi prvosvibanjskih putovanja

Slika /arhiva/rh-karta-ww.jpg

Vrijeme oko 1. svibnja nakon ranog ovogodišnjeg Uskrsa novi je ovogodišnji 'test' hrvatskog turizma jer se generalno očekuje povećani broj putovanja i domaćih i stranih turista, a prodajni trendovi putničkih agencija pokazuju porast dolazaka stranih turista i pad dolazaka domaćih u hrvatska turistička odredišta i komercijalne smještajne objekte.

U turističkoj kompaniji Uniline vjeruju da će im prodaja prvosvibanjskih aranžmana, po prvim procjenama, rasti za oko 13 posto u odnosu na isto vrijeme prošle godine. Tome najviše pridonose porasti turističkih dolazaka sa stranih tržišta, posebno iz Slovenije, Austrije i Njemačke. Za Slovence ističu da najradije biraju Hrvatsku za taj praznik pa je tako gotovo 35 posto rezervacija za odmor u Istri i na Kvarneru upravo s tog tržišta. Pad bilježe iz Italije, a među najtraženijim odredištima stranih turista su Istra (Poreč, Umag i Rovinj), Kvarnerski otoci te područje oko Šibenika. Najtraženiji su i polupansioni u hotelima, dok je u padu potražnja privatnog smještaja.

Iz agencije Atlas ističu da su zadovoljni trendovima prodaje za 1. svibanj te da očekuju lanjske rezultate. Domaći turisti kod njih su najviše tražili europska putovanja, pri čemu su ona zrakoplovom rasprodali, a mjesta još ima na nekim autobusnim polascima. Na Jadranu domaći turisti najviše traže kraće boravke i sadržajne aranžmane.

Među stranim turistima u Hrvatskoj putem Atlasa će za 1. svibanj najviše biti onih s bližih tržišta poput Njemačke i Austrije, ali i iz Skandinavije, Francuske, Velike Britanije, te SAD-a i Japana. (Hina)



Pisane vijesti