Terme Olimia i Terme Tuhelj u sezonu s novim atrakcijama

Slika /arhiva/Terme-Tuhelj_2016.jpg

Na današnjoj konferenciji za novinare, u Wellness hotelu Sotelia****s u Termama Olimia, na kojoj su sudjelovali direktori Terma Olimia i Terma Tuhelj, Florjan Vasle i Vasja Čretnik, načelnik općine Podčetrtek Peter Misja, arhitekt Dean Lah iz tvrtke Enota d.o.o. te magistar Mitja Terše, direktor ECE d.o.o. predstavljeni su brojni noviteti ovih termi te je predstavljena investicija u vrijednosti od 1,5 milijun eura namijenjena renoviranju hotela.

Cijela godina zaokružena je proslavom 50 godina termalnog turizma gdje goste očekuju brojna iznenađenja. Od 1966. pa sve do danas u Terme Olimia investiralo se zaista mnogo čemu svjedoče i brojne nagrade koje krase zidove resorta i svrstavaju Terme Olimia u sam vrh wellness turizma. Terme Olimia s cjelovitom wellness ponudom, prestižnom Wellness Orhideliom, koja je u zadnjih sedam godina proglašena najboljim wellness centrom u Sloveniji, vodenim atrakcijama termalnog parka Aqualuna i brojnim vodenim atrakcijama i zdravstvenim programima, sastavljaju mozaik ponude. Zajedno s općinom Podčetrtek, FIJET Slovenija 2015. dodijelio je Termama Olimia i općini Podčetrtek, Kristalni Triglav za suradnju, a Aqualuna proglašena najboljim velikim termalnim kupalištem.

U sklopu proslave 50 godina termalnog turizma, Terme Olimia pripremile su i iznenađenje za sve vlasnike sve popularnijih električnih automobila, tako da su u sklopu svoje garaže postavili dvije punionice za električna vozila koje su jedne od prvih na ovom području.

Terme Tuhelj, u prvoj polovici 2016. godine, nastavljaju razvoj projekta Art&Spa, gdje su u restoran hotela postavili paletu slika umjetnice Mirjane Smolić koja je na skladan način ukomponirala boje i začinsko bilje te tako upotpunila prostor front cookinga restorana Lati i učinila ga još privlačnijim. U tijeku je i obnova jednog dijela hotela u kojem se nalazi 46 soba smještenih u prizemlju te dva kata kao i obnova hodnika koji se nalaze u tom dijelu objekta. 

Kamo ako ne k nama? Ili na slovenskom Kam, če ne k nam? – slogan je ljetne kampanje Terma Olimia što bi se idealno ukomponiralo i u ljetnu kampanju Termi Tuhelj. Terme Olimia ponovno iznenađuju  spektakularnom Aqualunom i vodenim sadržajima poput King Kobre i životinja u prirodnoj veličini koje su dio Aqua safarija za najmlađe goste tako i one malo starije. 

Splash ljeto u Termama Tuhelj s dnevnim vodenim događanjima bit će dovoljan razlog za posjet vodenom planetu ovog ljeta. U splash ljeto, Terme Tuhelj ove godine ukomponirale su i Art&Wine fest, festival glazbe i vina koji će se odvijati svake subote u večernjim satima u popularnoj SpaAreni. Sva ljetna događanja bit će dio 1. urbanog festivala umjetnosti i wellnessa gdje će gosti svaki tjedan moći uživati u jednoj vrsti umjetnosti.

U Termama Olimia ostvarili smo 113.002 komercijalnih noćenja u prvih 5 mjeseci 2016. godine što je za 5,6% više noćenja nego u istom periodu 2015. godine. Od siječnja do svibnja ove godine, ostvarili smo 6,9 milijuna eura prihoda što je za 6,5% više u odnosu na isto razdoblje lani. Rezultat poslovanja za prvih 5 mjeseci 2016. godine iznosi 460 tisuća eura, dok je rezultat za isto razdoblje 2015. godine iznosio 261 tisuću eura.

U Termama Tuhelj ostvarili smo 39.352 komercijalnih noćenja u prvih 5 mjeseci 2016. godine  što je 20,7% više noćenja nego u istom periodu lani. Ostvarili smo 2,4 milijuna eura prihoda, što je 17,6% više nego u istom periodu 2015. godine. Rezultat poslovanja za prvih 5 mjeseci 2016. godine iznosi 141 tisuću eura.

„Vrlo smo zadovoljni rezultatima u prvih 5 mjeseci poslovanja. Još više iz razloga što možemo razvijati nove projekte kojima podižemo razinu kvalitete naših usluga i zadovoljstvo naših gostiju. I u sljedećem razdoblju planiramo nove investicije koje će uvelike utjecati na naše poslovne rezultate“, ističu direktori Terma Olimia i Terma Tuhelj, Florjan Vasle i Vasja Čretnik.



Pisane vijesti