- Objavljeno: 27.05.2013.
„Tajni gosti“ stižu na Kvarner
Turističke zajednice s područja Kvarnera u suradnji s agencijom „Heraklea“ pokreću projekt posjeta tajnih gostiju na brojnim lokacijama unutar destinacije. Kvaliteta usluge je sinonim uspjeha u turizmu i osnovni željeni brend turističke regije Kvarner te stoga Turistička zajednica Kvarnera u suradnji s turističkim zajednicama - članicama želi napraviti „korak više“ i dodatno povećati razinu kvalitete usluge na čitavom svom području.
Mystery shopping ili tajno kupovanje poslovni je alat za mjerenje kvalitete usluge i podrazumijeva angažiranje prethodno educiranih tajnih gostiju, koji se pretvaraju da su redovni gosti i prema unaprijed definiranim kriterijima detaljno i objektivno mjere kvalitetu usluge s ciljem njezina poboljšanja te izvještavaju o svom iskustvu.
Tajni gosti posjetit će destinacije na Kvarneru, boraviti u raznim smještajnim objektima (hotelima, apartmanima, kampovima), ići na izlete i plaže, kupovati u suvenirnicama i trgovinama, posjećivati ugostiteljske objekte, turističke informativne centre, banke, pošte, muzeje, odlaziti na koncerte, koristiti javni prijevoz i taxi usluge, wellness tretmane,... te istovremeno mjeriti kvalitetu usluge u destinaciji.
Rezultati istraživanja koje je provedeno na Lošinju 2012. godine.