Smart Tourism: Definirati izlazne strategije i "pametni turizam"

Slika /AA_2018_b-fotke/vijesti/H20180925000288.jpg

Turizam je zbog pandemije covida 19 stao, mnogi su planovi propali, a oporavak je neizvjestan, no kriza je i prilika za oblikovanje izlazne strategije usmjerene na "pametni turizam", kaže za Hinu konzultantica Ivana Kolar uoči prve stručne web konferencije "Smart Tourism 5.0" zakazane za 5. svibnja.

Konferencija "Smart Tourism 5.0namijenjena je turističkim profesionalcima, a pridružili su se i organizatori četiri već etablirana turistička skupa - Može li hrvatski turizam 365?, HTI, Place2Go i Taste the Mediterranean, dok je partner i suorganizator SLO-CRO Poslovni klub.

"Sada i više nego prije moramo raditi zajedno i iskoristiti krizu kao priliku da pogledamo situaciju iz različitih kutova, saslušamo stručna mišljenja, pokušamo iz svega nešto naučiti i pripremiti se za novo doba turizma, s koronom ili bez nje", kaže Kolar koja s tvrtkom Julius Rose organizira konferenciju Može li hrvatski turizam 365?.

Ta se konferencija, kao ni brojne druge, ove godine ne mogu održati, zbog čega su organizatori u gubicima te su se odlučili udružiti i raditi virtualno.

Konferenciju se se moći pratiti besplatno, a okupit će domaće i strane stručnjake iz raznih područja turizma, kriznog i strateškog upravljanja iz hotelskih kuća, destinacija, regija i druge, koji će raspraviti kako poslovati u turizmu za vrijeme i poslije pandemije.

"Za razliku od brojnih webinara koji se trenutno dosta rabe u poslovnoj komunikaciji, ovom virtualnom konferencijom okupit ćemo stručnjake iz više zemalja (Austrije, Njemačke, Slovenije i drugih) te Hrvatske, koji će prenijeti aktualne trendove i iskustva iz svojih sredina te iznijeti ideje i projekcije budućeg načina poslovanja. To može koristiti u pripremi za turizam sutrašnjice, pogotovo nakon višemjesečne izolacije i prekida putovanja", uvjerena je Kolar.

Smatra da je pravo vrijeme za promišljanje o tome kako poslovati u idućim mjesecima, kakav turizam će Hrvatska razvijati i kako će se turizam nositi s izazovima "super pametnog društva 5.0", čija su obilježja robotika, umjetna inteligencija, kružna ekonomija i održivo upravljanje resursima.

"Društvo, pa i turizam, trebaju biti usmjereni stvaranju zdravog okruženja za život. Tu priliku treba prepoznati i iskoristiti, pogotovo za izlaz iz komforne zone ljetnog turizma, kao i ta aktiviranje malih destinacija i razvoj cjelogodišnjeg turizma, što je pravi primjer pametnog turizma", zaključuje Kolar. (Hina/FaH)

Ostale vijesti