Sajam ITB: Predstavljanje hrvatskog turizma u Berlinu

Slika /arhiva/ITB-logo4c.jpg

U organizaciji Hrvatske turističke zajednice, hrvatski turizam se od 6. do 10. ožujka predstavlja na sajmu ITB u Berlinu, jednom od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova.

ITB je za Hrvatsku osobito važan, a praksa je pokazala da je i najbolji indikator turističkih kretanja u sezoni koja slijedi. Zadobiti povjerenje Nijemaca, svjetskih putnika broj jedan, cilj je svih svjetskih turističkih odredišta.

Turistička ponuda Hrvatske bit će predstavljena na štandu veličine 218 m2 (štand broj 219; hala 1.2). Osim opće turističke ponude svoje će programe i destinacije predstaviti turističke tvrtke i turističke zajednice iz Hrvatske, a prvog dana sajma, u srijedu, 6. ožujka, s početkom u 12 sati, održat će se tiskovna konferencija o hrvatskom turizmu nakon koje će biti održana prezentacija i degustacija hrvatskih vina.

Stručni sajam čini ITB Berlin najvažnijom poslovnom platformom za globalnu turističku ponudu. Za stručne posjetitelje sajam je idealno mjesto za sklapanje poslova, susrete s poslovnim partnerima, upoznavanje novih trendova, koncepata i mogućnosti suradnje te svakako prilika za širenje postojećih kontakata.

Prošle godine na sajmu je sudjelovalo gotovo 11.000 izlagača iz 187 zemalja, a tijekom pet dana održavanja zabilježeno je više od 113.000 stručnih posjetitelja. Sa sajma i popratnih događanja izvještavalo je 7000 novinara, a vrijednost ugovornih poslova dosegla je iznos od šest milijardi eura. Sajam ITB Berlin održava se od 1966. godine.



Najave