Radionice u Parizu najavile pojačano zanimanje za kongresnu i adventsku ponudu Hrvatske

Slika /arhiva/HTZ 2016 log-w.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i njeno predstavništvo u Francuskoj organizirali su ovog tjedna u Parizu dvije poslovne radionice s više desetaka hrvatskih i francuskih turističkih partnera koji su se najviše dogovarali o kongresnoj suradnji, a bilo je riječi i o Adventu u Zagrebu.

O tim su radionicama u petak izvijestili iz Glavnog ureda HTZ-a napominjući da je riječ o B2B radionicama, godišnjoj "Sell Croatia", dok je druga bila specijalizirana za MICE ili kongresni segment "MICE Croatia".

Na radionici "Sell Croatia" bile su 23 hrvatske turističke tvrtke i zajednice, među kojima i brojni hotelski lanci poput Lošinj Villas & Resortsa, Valamara, Ilirije i Falkensteinera, turističke agencije poput Katarina Linea, Unilinea, Ovesta, Tumlarea i drugih, kao i Croatia Airlines, dok je turistički potencijal Hrvatske u vrijeme Adventa predstavila Turistička zajednica grada Zagreba.

"Iako gotovo svi važniji francuski organizatori putovanja imaju u ponudi Hrvatsku, činjenica je da potražnja za novim programima stalno raste te ne iznenađuje što se radionici odazvao velik broj agencija koje dosad nisu imale Hrvatsku u ponudi poput Exlorator–Ikhara, Step Travela, SEM Travela, online agencije za putovanja Voyage Privé i druge", ističu iz Glavnog ureda HTZ-a.

Zbog velikog potencijala u MICE segmentu, koji bitno pridonosi novim dolascima posebno u pred i posezoni, ali i s obzirom na zasićenost aktualnog francuskog tržišta vodećim MICE destinacijama poput Španjolske, Portugala, same Francuske, Grčke i sličnih, MICE radionica je također bila dobro posjećena.

Na njoj je 25 hrvatskih DMC agencija (Uniline, Gulliver,  Dubrovnik Travel, Kompas, Globtour i drugi), hotela i lanaca (Sheraton, Losinj Villas & Resorts, Crvena Luka, Hilton, Le Meridien Lav) te Kongresni ured Zagreba razgovaralo s 50-ak važnih MICE francuskih agencija poput Connect Factory (MKTG), La Fonderie de l'Evenement, Equatour Group te drugima.

"Sudionici radionica bili su prema njihovim reakcijama dosta zadovoljni onim što su čuli te se u idućem razdoblju očekuju novi ugovori francuskih i hrvatskih partnera te u konačnici i novi dolasci s francuskog tržišta koje se sve više okreće Hrvatskoj kao jednom od trenutno popularnijih odredišta za Francuze. To potvrđuju ovogodišnje brojke s porastima dolazaka njihovih turista od 5,6 posto i noćenja od 10 posto", ističe direktorica HTZ-ovog predstavništva u Francuskoj Daniela Mihalić Đurica.

Najavljuje i da će se u idućem razdoblju na tom tržištu više promovirati selektivni turistički oblici ponude hrvatskog turizma, s naglaskom na enogastronomiju, zdravstveni turizam, nautiku, avanturizam te MICE segment. (Hina)



Pisane vijesti