Promocija hrvatskog turizma u nizozemskom Utrechtu

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) od danas do 19. siječnja promovira turističku ponudu s naglaskom na kamping na najvažnijem nizozemskom turističkom sajmu Vakantiebeurs u Utrechtu, izvijestili su danas iz Glavnog ureda HTZ-a.

Sajam je danas posjetila direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić te se zajedno s direktorom predstavništva HTZ-a u Nizozemskoj Igorom Čupahinom sastala i sa 40-ak predstavnika nizozemskih medija kojima su predstavljene promotivne aktivnosti i novosti za ovu godinu.

Sajam u Utrechtu najposjećeniji je turistički sajam za široku publiku u Nizozemskoj na kojem se predstavlja gotovo 1.500 izlagača iz svih krajeva svijeta.

Za hrvatski turizam i posebno segment kampinga taj je sajam jako važan jer su Nizozemci tradicionalno brojni gosti hrvatskih kampova, pa su tako osim HTZ-a na sajmu kao izlagači prisutne i brojne hotelske tvrtke u čijem su sastavu i kampovi.

Među njima su Jadranka kampovi, Hoteli Pag, Cresanka, Arenaturist, Valalta, Hadria–Straško, Istraturist Umag, Plava laguna Poreč, Imperial Rab i Solaris camping, a tamo su i predstavnici Kamping udruženje Hrvatske (KUH) te turističkih zajednica Krka i Šibensko-kninske županije.

Nizozemsko tržište prošle je godine, po podacima HTZ-a, u hrvatskom turizmu ostvarilo rezultate otprilike na razini 2012. s udjelom od 3,54 posto u ukupnom broju noćenja.

Turista iz te zemlje je došlo 327,5 tisuća ili 1,1 posto više nego u 2012., a manji pad, od 1,7 posto, zabilježili su s 2,55 milijuna noćenja.

Nakon Utrechta, HTZ će na tom tržištu promovirati hrvatski turizam i na specijaliziranom kamping sajmu Caravana u Leeuwardenu od 23. do 28. siječnja.

(Hina)



Pisane vijesti