Predstavljen projekt kulturnog turizma "Slavonija u srcu"

Slika /arhiva/instaartizazov_L.JPG

Projekt Insta Art izazov "Slavonija u srcu", čiji je cilj aktivno uključivanje građana u predstavljanje kulturnih vrijednosti svoga zavičaja putem fotografija, predstavila je danas Hrvatska gospodarska komora Županijska komora Osijek u suradnji s Hrvatskim društvom kulturnog turizma i udrugama iz Osijeka, Slavonskog Broda i Đakova.

Na taj se način želi obogatiti fotografske zbirke navedenih gradova i Slavoniju turistima predstaviti kroz sliku, a natječaj je otvoren od 1. do 28. veljače, rekao je Tin Horvatin, predsjednik Udruge "Zebrica" iz Slavonskog Broda. Naglasio je kako je u prvih šest dana natječaja već pristiglo 300 fotografija, a očekuju da će do kraja natječaja biti i više tisuća fotografija.

Od pristiglih fotografija putem interneta odabrat će se po stotinu za svaki od ova tri grada - Osijeka, Slavonskog Broda i Đakova, a potom organizirati izložbe u kulturnim ustanovama pojedinih gradova, rekao je Krešimir Herceg, predsjednik slavonskobrodske udruge "Lima". Dodao je kako je do sada poslane fotografije pogledalo više od 3500 korisnika interneta.

"Slavonija je tolika lijepa i bogata kulturnim sadržajima da smo sigurni kako je i ovo put da te ljepote predstavimo velikom broju građana, među kojima je puno mladih osoba iz cijeloga svijeta koji se koriste društvenim mrežama", rekao je Herceg.

Naglasio je kako su prošle godine kao udruga aplicirali na EU fondove i dobili sredstva za projekt "Potraga za Hlapićem" i tako doprinijeli da se grad slavne književnice Ivane Brlić Mažuranić dodatno predstavi kulturnoj javnosti.

Direktor Turističke zajednice Osječko-baranjske županije Antonio Sobol izrazio je zadovoljstvo i samom idejom i načinom da se kulturne znamenitosti Slavonije prenesu i pokažu na što bolji način. Napomenuo je kako su društvene mreže postale dobar propagandni put pa je uvjeren da će najljepše fotografija tri slavonska grada vidjeti uistinu velik broj ljudi. Dodao je kako je to ujedno i najjeftiniji način promidžbe.

Autori tri najbolje fotografije, koje će odabrati stručno povjerenstvo, bit će novčano nagrađeni. (Hina)



Pisane vijesti