Potpisani ugovori za udruženo oglašavanje hrvatskog turizma za Splitsko-dalmatinsku županiju

Slika /arhiva/090220-st-u2.jpg

U Splitsko-dalmatinskoj županiji u zajedničku se promidžbu hrvatskog turizma uključilo 16 gospodarskih subjekata i turističkih zajednica u iznosu od 408.770 kuna.
Potpisivanju ugovora nazočili su ministar turizma Damir Bajs, državni tajnik za turizam Branko Grgić te pomoćnik direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Milo Sršen.
Ministar Bajs je pojasnio kako će se ove godine za oglašavanje turizma izdvojiti ukupno 185,5 miljuna kuna, što je gotovo trostruko više od prošlogodišnjih 65,5 miljuna kuna za tu namjenu, a što je omogućeno udruživanjem sredstava državnog i privatnog sektora.

U Splitsko-dalmatinskoj županiji u zajedničku se promidžbu hrvatskog turizma uključilo 16 gospodarskih subjekata i turističkih zajednica u iznosu od 408.770 kuna.

Potpisivanju ugovora nazočili su ministar turizma Damir Bajs, državni tajnik za turizam Branko Grgić te pomoćnik direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Milo Sršen.

foto: FaH, Veljko Martinović

Ministar Bajs je pojasnio kako će se ove godine za oglašavanje turizma izdvojiti ukupno 185,5 miljuna kuna, što je gotovo trostruko više od prošlogodišnjih 65,5 miljuna kuna za tu namjenu, a što je omogućeno udruživanjem sredstava državnog i privatnog sektora.

"Ugovorima o takvom načinu oglašavanju provodimo proaktivne mjere. Želimo brzo reagirati, jer recesija utječe na svjetski, pa i na hrvatski turizam", kazao je ministar Bajs.

Naglasio je očekivanje da će te mjere među ostalim ove godine pridonijeti ponavljanju turističkih rezultata najmanje na razini iz 2008. godine, u kojoj je ostvareno oko 7 milijardi eura prihoda od turizma.

Ova će godina po svemu biti zahtjevna turistička godina, jer se već sada procjenjuje turistički pad u eurozoni za 2 do 3 posto, a i Hrvatska se nalazi u sklopu tih predviđanja, kazao je Bajs.

foto: FaH, Veljko Martinović

Ugovori za udruženo oglašavanje već su potpisani u Poreču, za područje Istarske županije, u Opatiji, za područje Primorsko-goranske, u Šibeniku i Zadru, za područje Šibensko-kninske i Zadarske županije.

U Istri su potpisani ugovori 16. veljače, u porečkom hotelu Diamant, s gospodarskim subjektima i sustavom turističkih zajednica prema modelima I. i II. Za model I. odobreno je 72 zahtjeva u iznosu od 4,375.198,44 kuna, dok je za model II. odobreno 6 zahtjeva u iznosu od 2,556.245,18 kuna. Najviše zahtjeva pristiglo je za tržišta Italije, Njemačke, Nizozemske i Austrije. Ukupan iznos za Istarsku županiju prema modelima I. i II. iznosi 6,931.443,62 kuna. Potpisani su ugovori s 18 gospodarskih subjekata kao što su primjerice Istraturist - Umag, Maistra – Rovinj, Arenaturist – Pula, Rivera – Poreč, Laguna – Novigrad, Plava laguna – Poreč.

Također, na području Kvarnera, potpisani su ugovori 17. veljače, u opatijskom hotelu Ambasador, za modele I. i II. u ukupnom iznosu od 1,950.373,59 kuna. Za model I. odobreno je 133 zahtjeva u iznosu od 1,422.215,97 kuna, dok je za model II. odobreno 12 zahtjeva u iznosu od 528.157,62 kuna, što je ukupno 145 zahtjeva u iznosu od 1,950.373,59 kuna. Potpisani su ugovori s 24 gospodarska subjekta, među kojima su primjerice Liburnia riviera hoteli, Imperial Rab, hoteli Krk - Krk, hoteli Baška – Baška, Jadranka – Lošinj. Najviše zahtjeva pristiglo je s tržišta Njemačke, Italije i Austrije.

Ugovori za Šibensko-kninsku županiju potpisani su 18. veljače u Vodicama u hotelu Punta, s gospodarskim subjektima i sustavom turističkih zajednica prema modelima I i II. Za model I. odobreno je 95 zahtjeva u iznosu od 468.754,28 kuna, dok je za model II. odobreno 6 zahtjeva u iznosu od 151.404,43 kuna što je ukupno za 101 zahtjev 620.158,71 kuna. Najviše zahtjeva pristiglo je s tržišta Austrije, Belgije i Švedske.

Najzad, u zadarskom hotelu Kolovare potpisani su 19. veljače ugovori za područje Zadarske županije. Za model I. odobreno je 9 zahtjeva u iznosu od 1,804.875,43 kuna, dok je za model II. odobreno 2 zahtjeva u iznosu od 227.295,44 kuna, što je ukupno za oba modela 11 zahtjeva u iznosu od 2,032.170,87 kuna. Najviše zahtjeva za oglašavanje pristiglo je s tržišta Njemačke, Italije i Austrije.

Interes privatnog sektora nadmašio je očekivanja, te je za pet modela udruženog oglašavanja pristiglo 618 kandidatura, u ukupnom iznosu od 40,7 milijuna kuna, čime su ukupni zahtjevi premašili odobrena sredstva. S obzirom na takav interes, 10. veljače je održana izvanredna sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice kako bi se promjenom poslovnog plana povećao ukupni iznos za promidžbu, koji sada doseže 185,5 milijuna kuna. Hrvatska je tako prva među konkurentnim zemljama koja kreće na strana tržišta s pojačanom promidžbom za ovu godinu. 

Potpisivanje ugovora za udruženo oglašavanje nastavlja se, uz istodobnu avansnu uplatu prvih 50 posto ugovorenih sredstava domaćim putničkim agencijama (za modele III. i IV.), u subotu 21. veljače u Dubrovačko-neretvanskoj županiji, gdje je samo za prva dva modela oglašavanja pristiglo 36 zahtjeva u iznosu od 6.791.372 kuna.



Pisane vijesti