Potpisan Sporazum o suradnji na kreiranju i promociji turističkog brenda „Slavonija“

  • Slika /AA_2018_b-fotke/vijesti/180702_slavonija1.jpg
  • Slika
  • Slika

Ministar turizma Gari Cappelli danas je boravio u Osijeku gdje je potpisan Sporazum o suradnji na kreiranju i promociji turističkog branda „Slavonija“. Riječ je o sporazumu koji obuhvaća aktivnosti izrade strateških marketinških dokumenata namijenjenih zajedničkoj promociji turističkog klastera Slavonija u razdoblju od 2019. do 2025. godine te koji ima za cilj povećanje prepoznatljivosti Slavonije kao cjelogodišnje turističke destinacije. Sporazum su potpisali ministar turizma Gari Cappelli, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić te predstavnici turističkih zajednica Brodsko-posavske, Osječko-baranjske, Požeško-slavonske županije, Virovitičko-podravske i Vukovarsko-srijemske županije.

„Ravnomjeran turistički razvoj Hrvatske, a samim time kontinenta kao sastavnog dijela ukupne turističke ponude Hrvatske jedan je od glavnih ciljeva ove Vlade. Ovaj sporazum prvi je korak prema realizaciji potencijala koje Slavonija kao turistička destinacija ima i prepoznatljivosti koju više nego zaslužuje. Posebno ističem da smo kao Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica u posljednje tri godine za razvoj turizma u Slavoniji već uložili  37,5 milijuna kuna kroz razne potpore, za jačanje konkurentnosti, razvoj turističke infrastrukture i razvoj ciklo-turizma na kontinentu. Osim kroz ovaj projekt, i budućnosti ćemo nastaviti pružati podršku Slavoniji  kroz naše programe koji su namijenjeni jačanju konkurentnosti turističke ponude te na taj način dodatno potaknuti razvoj Slavonije kao cjelogodišnje destinacije“, istaknuo je ministar Cappelli povodom potpisivanja Sporazuma o suradnji na kreiranju i promociji turističkog brenda 'Slavonija'.
 
Važnost potpisivanja ovog sporazuma istaknuo je i direktor HTZ-a Kristjan Staničić: „Izrada Strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja omogućit će bržu i bolju aktivaciju neiskorištenih turističkih potencijala Klastera Slavonije te učinkovite marketinške i komunikacijske aktivnosti ovog područja, pa smo za provedbu projekta u ovoj i idućoj godini osigurali 612.500 kuna. Naš je glavni zadatak svijetu ispričati priču o Slavoniji, ali i o ostalim kontinentalnim dijelovima Hrvatske koji bi trebali biti nositelji razvoja cjelogodišnjeg turizma“, nadodavši kako je HTZ u ovoj godini na području Slavonije podržao 93 turistička projekata s iznosom koji premašuje 3,7 milijuna kuna.
 
U sklopu boravka u Osijeku ministar Cappelli sastao se i sa županom Osječko-baranjske županije Ivanom Anušićem s kojim je razgovarao o turističkim projektima u Osječko-baranjskoj županiji te mogućnostima daljnjeg razvoja turizma na području klastera Slavonije.
 
Župan Ivan Anušić apostrofirao je potencijale za razvoj Slavonije u turističkom smislu: „Ovo je prvi put da ministar turizma dolazi u Osijek i ozbiljno se razgovara o turizmu Slavonije. Potvrda je to da je sazrjelo vrijeme da se sustav počne baviti okvirom razvoja turizma na ovim prostorima. Zato nam treba promišljen smjer i strategija. Spremni smo učiti i svjesni smo da se ništa neće poboljšati preko noći, ali moramo zajedno krenuti planski pokretati turizam. Nesporno je kako je Slavonija ima što za ponuditi, prirodne ljepote,  zdravstveni turizam, bogatu gastronomsku ponudu, proizvođače vina, a ono što je najvažnije - želimo da naši proizvođači proizvode eko proizvode i zdravu hranu za potrebe turizma.“
 
U nastavku dana, ministar Cappelli obišao je i obnovljeni hotel Lug koji je restauriran u stilu tradicionalnih baranjskih kuća. Hotel je smješten u neposrednoj blizini Parka prirode Kopački rit, na samo nekoliko minuta vožnje od poznatog lovišta i dvorca Tikveš.

Pisane vijesti