POSLOVNA RADIONICA „BUY CROATIA“ U SPLITU

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Hrvatska turistička zajednica organizira poslovnu radionicu „Buy Croatia“ u Splitu i to za područje primorske Hrvatske.

Poslovna radionica održava se 16. svibnja 2009. godine u hotelu Le Meridien Lav. Na ovoj radionici sudjeluje 58 inozemnih turističkih subjekata iz Europe, Rusije, Japana, SAD-a i Kanade te hrvatski subjekti iz primorske Hrvatske.

Cjelovit popis prijavljenih sudionika nalazi se na internet stranicama Hrvatske turističke zajednice (www.croatia.hr).

Svaki poslovni susret ove vrste prati i obvezno inspekcijsko putovanje stranih turističkih gospodarskih subjekata s ciljem boljeg upoznavanja odredišta.

Za ovogodišnje inspekcijsko putovanje u Splitsko-dalmatinskoj županiji Hrvatska turistička zajednica je u suradnji s Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije i lokalnim turističkim zajednicama osmislila program obilaska od 13. do 17. svibnja.

Četverodnevni program inspekcijskog putovanja započinje obilaskom Splita sa svečanom večerom u Dioklecijanovom podrumu te se nastavlja i sljedećeg dana kada program obilaska obuhvaća područje Makarske rivijere, gdje će se posjetiti Brela, Baška Voda, Tučepi, Makarska i Omiš. Trećeg dana organiziran je cjelodnevni obilazak Hvara i Brača. U svim gradovima i mjestima organiziran je iznimno bogat program koji uključuje razgledavanje najvažnijih turističkih potencijala i specifičnosti pojedinog odredišta.

Poslovna radionica održava se 16. svibnja u jutarnjim satima u hotelu Le Meridien Lav, dok je popodne predviđen obilazak Trogira.

Poslovne radionice (workshopov-i), su, zapravo, poslovni susreti hrvatskih i inozemnih turističkih gospodarskih subjekata, a rezultat tih susreta je povećanje broja stranica o Hrvatskoj u brošurama stranih partnera te jače naglašavanje različitosti turističke ponude koja je trenutno na tržištu. Naravno, krajnji rezultat svih aktivnosti projekta „Buy Croatia“ je povećanje broja gostiju u organiziranim dolascima, a naglasak na turizmu posebnog značenja i produženju sezone.

Poslovne radionice se održavaju u Hrvatskoj (buy), a ograničen broj probranih inozemnih partnera dolazi u Hrvatsku na poziv Hrvatske turističke zajednice kako bi se upoznali s odredištem i kvalitetom ponude; susreli s pružateljima usluga - predstavnicima hrvatskog turističkog gospodarstva (hotelijersko-turističkim tvrtkama, putničkim agencijama i DMC-a); te u konačnici izravno pregovarali o kupnji turističkih usluga i/ili paket aranžmana. 



Najave