Osječko-baranjska županija stvara novi turistički brend

Slika /arhiva/osijek-w.jpg

Jedna od bitnih razvojnih mogućnosti Osječko-baranjske županije je turizam, koji ima sve prednosti, od povijesnih znamenitosti od prirodnih ljepota, te će se Županija s novim osmišljenim dugoročnim programom nametnuti i hrvatskim i inozemnim gostima, rekao je na današnjem sastanku s predstavnicima osječko-baranjske Turističke zajednice osječko-baranjski župan Krešimir Bubalo.

U pojedinim segmentima, posebice razvoja ruralnog turizma, zatim lovnog i ribolovnog, postoje velike šanse za dobivanje sredstava iz predpristupnih fondova EU, što je bitno za ozbiljan razvoj turizma koji moraju pratiti i vinske ceste i proizvodnja zdrave hrane i sve ono što turisti žele vidjeti i konzumirati, kazao je pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo i poljoprivredu Željko Kraljičak.

Predsjednica Turističke zajednice Osječko-baranjske županije Zvjezdana Tuma-Pavlov, govoreći o budućim pravcima razvoja turizma, istaknula je turističke vrijednosti Osijeka, od povijesne Tvrđe do baroknih i secesijskih osječkih ulica, napominjući kako to treba postati prepoznatljivi turistički brend.

U osječkoj Tvrđi planirane su, između ostalog, male radionice starih zanata, te uređenje malih muzejskih prostora.  Cilj je i izgradnjom prilaznih dokova u Batini i Osijeku stvoriti mogućnost za pristajanje stranih brodova sa turistima, kazala je.

Posebno važnim ocijenila je što hitnije povezivanje s turističkim zajednicama na moru i ostalim dijelovima Hrvatske u cilju organiziranja jednodnevnih avio putovanja, primjerice turista iz Dubrovniku do Osijeka, a potom posjeta Kopačkom ritu, slavonskim dvorcima, aljmaškom Svetištu 'Gospe od utočišta' itd'.

To sve moraju pratiti promidžbeni materijali koji se moraju naći u cijeloj Hrvatskoj te inozemnim turističkim burzama jer je turizam značajan dio strategije razvoja Osječko-baranjske županije, istaknuto je na sastanku. (Hina)
 



Pisane vijesti