Oko pola milijuna posjetitelja u hrvatskim svetištima tijekom blagdana Velike Gospe

Slika /arhiva/mint.jpg

Vjerski turizam u Hrvatskoj bilježi dobre rezultate, pa tako u svetište Majke Božje u Mariju Bistricu, prema podacima turističke zajednice, na sam dan Velike Gospe dođe oko 60 tisuća posjetitelja. U Svetište Majke Božje Trsatske u Rijeci dođe oko 40 tisuća posjetitelja, dok Svetište Gospe od Utočišta u Aljmašu posjeti između 60 i 70  tisuća posjetitelja. Svetište Gospe Sinjske, u razdoblju Devetnice, (od 6. do 15. 8.), posjeti do 200 tisuća posjetitelja, dok na sam dan Velike Gospe u Sinj dođe oko 50 tisuća posjetitelja. U Pleternici, u Svetište Gospe od suza od 23. do 31. 8. kroz devet dana, stigne oko 100 tisuća  hodočasnika. Posebice je posjećen zadnji dan, 31. kolovoza, kada Svetište posjeti više od 40 tisuća hodočasnika. U Svetište majke Božje od Krasna (Senj) u ovom blagdanskom razdoblju dođe oko 10 tisuća posjetitelja.

Vjerski turizam u Hrvatskoj bilježi dobre rezultate, pa tako u svetište Majke Božje u Mariju Bistricu, prema podacima turističke zajednice, na sam dan Velike Gospe dođe oko 60 tisuća posjetitelja. U Svetište Majke Božje Trsatske u Rijeci dođe oko 40 tisuća posjetitelja, dok Svetište Gospe od Utočišta u Aljmašu posjeti između 60 i 70  tisuća posjetitelja. Svetište Gospe Sinjske, u razdoblju Devetnice, (od 6. do 15. 8.), posjeti do 200 tisuća posjetitelja, dok na sam dan Velike Gospe u Sinj dođe oko 50 tisuća posjetitelja.

U Pleternici, u Svetište Gospe od suza od 23. do 31. 8. kroz devet dana, stigne oko 100 tisuća  hodočasnika. Posebice je posjećen zadnji dan, 31. kolovoza, kada Svetište posjeti više od 40 tisuća hodočasnika. U Svetište majke Božje od Krasna (Senj) u ovom blagdanskom razdoblju dođe oko 10 tisuća posjetitelja.

U Strategiji razvoja turizma do 2020. godine vjerski turizam obrađen je u okviru kulturnog turizma, jednog od deset ključnih turističkih proizvoda na kojem će se graditi daljnji razvoj turizma u Hrvatskoj. Kulturni turizam jedan je od šest turističkih proizvoda s kojim će se hrvatska odredišta predstavljati tijekom mjeseca rujna na stranim tržištima u sklopu programa Hrvatska 365 (pilot projekt razvoja posezone). S kulturnim turizmom na stranim će se tržištima predstavljati destinacije kao što su to Opatija i Rijeka, sjever Hrvatske, Srijem i Slavonija, zelena rivijera, koje u sklopu svoje kulturne baštine imaju i hodočasnička svetišta.

Iz iskustva sa sajmova na kojima sudjeluje Hrvatska turistička zajednica, interes za svetišta ističe se posebice kod Španjolaca i Poljaka, dok turisti iz Sjedinjenih Američkih Država znaju za hrvatska svetišta te ih u velikoj mjeri i posjećuju prilikom dolaska u Hrvatsku.



Pisane vijesti