Novi portal "Croatia Tickets" prilagođen željama gostiju

Slika /arhiva/161014-SD_cro_tickets2.jpg

Na sinoć završenim Danima hrvatskog turizma u Opatiji predstavljen je "Croatia Tickets" jedinstveni novi portal za promociju turističke ponude te prodaju ulaznica i karata za turističke sadržaje.

Mnogi tour-operatori kažu kako oni naprave sve za ugodan i bezbrižan odmor svojih gostiju u Hrvatskoj, a onda cijeli trud padne u vodu pred traumom hoće li gost kada stigne na obalu naći i kartu za trajekt koji će ih dovesti do željenog otoka, hoće li pronaći ulaznicu za nacionalni park, muzej, trajekt i slično.  Projekt Slobodne Dalmacije "Croatia Tickets" ponudio je odgovor na sva ta pitanja i zato mu je Hrvatska turistička zajednica ponudila potporu kao nacionalnoj aplikaciji koja će gostima omogućiti do detalja isplanirati svoj odmor, rekao je Ratomir Ivičić, direktor Glavnog ureda HTZ-a na predstavljanju tog portala "Slobodne Dalmacije", upriličenom za turističke djelatnike Hrvatske u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji.

Predsjednik Uprave Slobodne Dalmacije Miroslav Ivić kazao je kako se radi o velikom, novom i zanimljivom projektu Slobodne Dalmacije, tradicionalno okrenute turizmu kroz mnoga izdanja, projekte  i akcije, među kojima bi "Croatia Tickets" trebao biti jedan od jedinstvenih turističkih portala prilagođenih željama gostiju. Novi portal, kazao je Ivić, suvremeni je on line servis za prodaju karata za turističke sadržaje u cijeloj Hrvatskoj, kojim se promoviraju ljepote zemlje i njezina sveukupna turistička ponuda.

„Croatia Tickets rodio se kao rješenje za turiste našeg vremena, suvremene, znatiželjne i dinamične. To je multifunkcionalni  turistički servis kojim će se sve poznato u hrvatskom turizmu dodatno promovirati, a sve nepoznato predstavljati i otkrivati našim gostima. Sve ono u što se naši gosti zaljube pretražujući ovaj portal, imaju mogućnost odmah i kupiti. Na "Croatia Ticketsu" mogu se dobiti informacije o svim pravcima putovanja u cijeloj zemlji i to svim prijevoznim  sredstvima, karte za sva putovanja sa svim detaljima prijevoznika, cijenom karte, trasom putovanja. Također će gostima biti ponuđena karta za sve nacionalne parkove Hrvatske, muzeje, koncerte, restorane, ali i informacije o svim događanjima u destinaciji i njezinu okruženju u razdoblju od tjedan dana“, kazala je na predstavljanju Ivana Vadović, autorica projekta i direktorica marketinga Slobodne Dalmacije.

Portal www.croatia-tickets.com zamišljen je kao centralizirani sustav prodaje karata za putovanje, prirodne, zabavne i kulturne sadržaje usmjeren prvenstveno stranim, ali i domaćim korisnicima. Karte će se osim preko računala i mobitela moći kupiti i na interaktivnim kioscima Croatia Ticketsa koji će biti postavljeni na nekoliko  najfrekventnijih lokacija u Hrvatskoj.

O  načinima kako će gost doći do razgleda, izleta, svih informacija o destinaciji i konkretnog dobivanja ulaznica za događanja ili posjete, govorio je Nino Tocigl, voditelj digitalnih medija Slobodne Dalmacije, koji je praktično pokazao kako se jednostavno i lako može doći do ulaznica za koje se inače satima čeka u redovima pred nacionalnim parkovima, muzejima ili u trajektnim pristaništima.

Među onima koji ovaj centralizirani sustav prodaje karata za sve turističke sadržaje u Hrvatskoj ocjenjuju odličnim i za svoje buduće poslovanje su i Muzej grada Splita, o čemu je tom prilikom govorila ravnateljica Elvira  Šarić Kostić, ali i ravnatelj NP Krka Tonči Restović, ističući kako je taj park ove godine posjetilo 800 tisuća posjetitelja, a sa "Croatia Ticketsom" očekuju i još bolje rezultate. U sustavu prodaje putem "Croatia Ticketsa"  su i "Jadrolinijine" karte na međunarodnim relacijama Dubrovnik-Bari i Split-Ancona, o čemu je govorio Alan Klanac, predsjednik Uprave "Jadrolinije", dok je projekt pozdravio i direktor UHPA-e Željko Trezner naglašavajući kako će i taj portal biti izazov agencijama da unaprijede svoje poslovanje.

Cijeli projekt prati i Mastercard koji u svojem poslovanju promiče kulturu putovanja, a „Croatia Ticketsom“ će se spojiti tehnologija, putovanja i stvorit će se platforma za veliku bazu korisnika do kojih je drugim kanalima teško doći, kazala je Aleksandra Babić iz "Mastercarda". Croatia Tickets će biti dostupan uskoro i putem interaktivnih kioska u nekoliko velikih gradova Hrvatske objedinjavajući funkciju turističkog informiranja i kupnje karata, rečeno je na predstavljanju. (Ružica Mikačić, Slobodna Dalmacija)



Pisane vijesti