Njemački TUI u Hrvatskoj predstavio novi glavni katalog za zimsku sezonu 2014./2015.

Slika /arhiva/TUI zimski katalog1.jpg

U terminu od 26. do 29. lipnja  njemački turoperator TUI, u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, u Zadru je predstavio novi glavni katalog za zimsku sezonu 2014./2015. Katalog je predstavljen na posebnoj tiskovnoj konferenciji koja se održala u subotu, 28. lipnja. Nakon prikazivanja promidžbenog spota HTZ-a iz trenutne kampanje „Visit Croatia. Share Croatia.“, okupljenim se pozdravnim govorom obratio ministar turizma Darko Lorencin koji je tom prilikom predstavio planove razvoja hrvatskog turizma, od PPS koncepta do povećanja upravljanja destinacijom i proizvodima kroz sustav destinacijskog menadžmenta koji će osigurati jačanje hrvatskog turističkog proizvoda te time povećati konkurentnost na glavnim tržištima.

U terminu od 26. do 29. lipnja  njemački turoperator TUI, u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, u Zadru je predstavio novi glavni katalog za zimsku sezonu 2014./2015. Katalog je predstavljen na posebnoj tiskovnoj konferenciji koja se održala u subotu, 28. lipnja. Nakon prikazivanja promidžbenog spota HTZ-a iz trenutne kampanje „Visit Croatia. Share Croatia.“, okupljenim se pozdravnim govorom obratio ministar turizma Darko Lorencin.

U svome obraćanju novinarima, ministar Lorencin predstavio je planove razvoja hrvatskog turizma, od PPS koncepta do povećanja upravljanja destinacijom i proizvodima kroz sustav destinacijskog menadžmenta koji će osigurati jačanje hrvatskog turističkog proizvoda te time povećati konkurentnost na glavnim tržištima.

Uz ministra Lorencina novinare je pozdravio i Christian Clemens, CEO TUI-ja, koji je predstavio inovacije u TUI sustavima i trendove na njemačkome tržištu, odnosno ekskluzivne i visokokvalitetne hotelske koncepte koji odgovaraju na potrebe raznih ciljnih skupina, poput TUI-jevih koncept hotela Sensimar, hotelskog branda Puravida Resorts, TUI Best Family, Viverde, Robinson i Club Magic te Suneo clubs. Govoreći o Hrvatskoj, naglasio je kako su cijene stabilne, kapaciteti na letovima za Hrvatsku povećani od ove sezone za 19 posto, kao i da se  po prvi puta nude paket aranžmani s dolascima na zračnu luku Rijeka.

TUI je isto tako jasno poručio kako u Hrvatskoj vidi veliki potencijal daljnjeg razvoja u top turističku destinaciju, kako zbog dostupnosti zračnim i cestovnim prijevozom, prirodnih ljepota, ali i zbog izvrsnih mogućnosti izleta te bogate gastronomske ponude i kvalitetnih hotela.  Predstavnici TUI-ja očekuju ove godine povećanje broja putnika za Hrvatsku te se nadaju, uz kvalitetnu ponudu kao i potporu hotelijera,  proširenju svojih hotelskih koncepata u Hrvatskoj.

U Zadru su se tako, uz visoki menadžment TUI-a, okupila 74 najvažnija njemačka turistička novinara, koji su prvoga dana posjeta Hrvatskoj imali priliku uživati u obilasku Zadra te u vožnji i  svečanoj večeri na brodu Nada, dok su drugoga dana boravka, nakon cjelodnevnog izleta po vlastitome odabiru, uživali u zanimljivoj  večeri organiziranoj na travnatom dijelu ispred hotela Iadera uz show cooking te zabavni program.

Posljednjega dana boravka u Hrvatskoj, u jedinstvenome ambijentu Trga pet bunara u Zadru, održana je svečana večera, a trodnevni program rezultirao je pozitivnim komentarima novinara o destinaciji, izletima, turističkoj ponudi, ali i kompletnoj organizaciji samoga događanja.



Pisane vijesti