Nastupi u Madridu, Zürichu i Bruxellesu, nastavak sajamske promidžbe domaćeg turizma

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) zaokružit će siječanjski niz sajamskih promidžbenih aktivnosti nastupom na tri međunarodno poznata i priznata turistička sajma. S intenzivnim i dinamičnim predstavljanjem domaće turističke ponude nastavit će tako nastupom na danas otvorenom sajmu FITUR u Madridu. Na jednom od najvećih europskih turističkih sajmova HTZ će Hrvatsku predstaviti na sajmu veličine 93,5m2, a uz općenitu destinacijsku ponudu, na štandu će zainteresiranima biti dostupni i programi i odredišta sljedećih suizlagača: turističkih zajednica Šibensko-kninske i Zagrebačke županije, Adriana travela, Abacus Toursa, Amathus Travela, Canavia Travela, Abacus Toursa i Kompasa Zagreb.

U Zürichu će HTZ nastupiti na turističkom sajmu FESPO, koji će svoja vrata posjetiteljima otvoriti od 31. siječnja do 3. veljače, a uz HTZ sudjelovat će i sljedeći suizlagači: turističke zajednice Zagrebačke županije, otoka Krka, Jadranka kampovi i Imperial.

Vrhunac promidžbe Hrvatske u Belgiji bit će ovaj vikend na sajmu Salon des Vacances / Vakantiesalon, koji se održava u Bruxellesu od 31. siječnja do 4. veljače, a koji godišnje posjeti više od 100 tisuća zainteresiranih predstavnika turističkih agencija i individualnih posjetitelja. Na sajmu uz predstavništvo HTZ-a u Bruxellesu izlažu i TZ Zagrebačke županije, belgijski turoperator Interhome, kamp Valalta, kamp Soline Biograd i Katarina Line.

Promidžbene aktivnosti nastavljaju se i nakon briselskog sajma, prezentacijom turističke i gastronomske ponude Krapinsko-zagorske, a kasnije i Primorsko-goranske županije, predstavnicima medija i putničkih agenata, odnosno turoperatora. U suradnji s turističkim zajednicama dalmatinskih te Istarske županije, s kojom se u drugoj polovici godina organizira i poseban događaj posvećen gastronomskim iskustvima Istre, u ovoj se godini planira i posebna roadshow prezentacija Hrvatske na belgijskim kolodvorima.



Pisane vijesti