- Objavljeno: 03.02.2012.
Nastavljena suradnja između njemačkog auto kluba ADAC i HTZ-a
U Berlinu su se 2. i 3. veljače 2012. u hotelu Best Western održale poslovne radionice za agente ADAC-a s područja sjeverne i zapadne Njemačke na kojima je glavna tema bila turistička ponuda i cestovna povezanost te prometna infrastruktura Hrvatske. Predstavnici ADAC-a informirali su agente o svim važnim činjenicama vezanim uz mogućnost putovanja prema Hrvatskoj i drugih zemljama iz okruženja te predstavili sve promidžbene materijale koje ADAC objavljuje kao pomoć automobilistima. Na radionici je voditelj Ispostave HTZ-a iz Münchena, Romeo Draghicchio nazočnim agentima predstavio Hrvatsku kao turističko odredište i turističku ponudu naših turističkih regija te odgovarao na razna pitanja koja su postavljali ADAC-ovi agenti.
Nakon prezentacija i predavanja uslijedio je praktični dio radionice u kojem su sudionici odrađivali grupne radne zadaće o pojedinim temama koje su predstavljene na radionici i koje se odnose na odredišta. Posljednja faza radionice bila je provjera znanja koju su svi polaznici uspješno usvojili te pokazali dobro znanje o Hrvatskoj.
Njemački auto klub ADAC sa sjedištem u Münchenu, dostigao je krajem 2011. godine rekordan broj članova, gotovo 18 milijuna, što čini gotovo 50% svih njemačkih automobilista koji koriste automobil u privatne svrhe. ADAC u svojim filijalama, koje pokrivaju cijelu Njemačku, pruža razne usluge među kojima spadaju i one turističke agencije gdje se članovi ADAC-a mogu informirati o konkretnim aranžmanima i iste bukirati ili dobiti konkretne upute i savjete za samostalno formiranje vlastitih itinerera prema željenim odredištima, što je dodatna usluga koju ADAC pruža vlastitim članovima. U poslovnicama ADAC-a može se nabaviti i promidžbeni materijal koji se odnosi na kamping ponudu pojedinih odredišta te se djelatnici poslovnica kontinuirano usavršavaju kako bi upravo i kamperima pružali što temeljitiju uslugu u vidu raznih savjeta i informacija o putovanju.