Nastavak promidžbenih aktivnosti hrvatskog turizma

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Četveromjesečno razdoblje intenzivnih promidžbenih aktivnosti uspješno je završeno, a u mjesecima koji slijede, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pojačat će pripreme za nadolazeću turističku sezonu kroz preostale sajamske nastupe i prezentacije, nastavak kampanje oglašavanja, projekt „Volim Hrvatsku“, prihvat inozemnih predstavnika medija i agenata kao i organizaciju „Dana kulturnog turizma“.

Ovaj tjedan HTZ predstavlja našu turističku ponudu na sajmu u Dubaiju (2.–5. svibnja), a nakon toga slijede prezentacije na turističkim sajmovima u Bilbau (5.–8. svibnja), Šangaju (12.–15. svibnja), Padovi (14.-22. svibnja) kao i na specijaliziranom kongresnom sajmu IMEX u Frankfurtu (24.–26. svibnja).

Trenutno u Hrvatskoj borave turistički agenti iz Brazila, za koje HTZ organizira inspekcijsko putovanje te poslovnu radionicu s hrvatskim turističkim subjektima. Inspekcijsko putovanje u razdoblju od 30. travnja do 5. svibnja 2011. godine obuhvaća posjet Zagrebu, Ličko-senjskoj, Splitsko-dalmatinskoj, Dubrovačko-neretvanskoj i Krapinsko-zagorskoj županiji. Poslovna radionica „Buy Croatia“, na kojoj se susreću hrvatski i brazilski turistički gospodarski subjekti za područje cijele Hrvatske, održava se 4. svibnja 2011. godine u hotelu Dubrovnik u Zagrebu, s početkom u 10 sati.  Cilj radionice, jest kvalitetnije povezivanje hrvatskih turističkih gospodarskih subjekata s najvažnijim brazilskim turističkim agencijama i turoperatorima.

Nakon brazilskih agenata, Hrvatsku će u organizaciji Hrvatske turističke zajednice, posjetiti i agenti iz Turske koji će od 3. do 8. svibnja 2011. godine na inspekcijskom putovanju obići Zagreb, Hrvatsko Zagorje, muzej Krapinskih neandertalaca, Kumrovec, Terme Tuhelj, Nacionalni park Plitvice, Split, Metković, Vid, Cavtat i Dubrovnik.

Sljedeći tjedan u Dubrovniku će u sklopu zajedničke akcije TUI-ja i Hrvatske turističke zajednice pod nazivom TUI INSIDE boraviti 900 njemačkih turističkih agenata. Naime, TUI Deutschland jedan od najvećih svjetskih organizatora putovanja, ove je godine odabrao Hrvatsku i Dubrovnik kao odredište koje će posebno promovirati na njemačkom i europskom tržištu. Cilj akcije je promicanje identiteta i ugleda hrvatskog turizma, boljeg pozicioniranja Hrvatske kao turističkog odredišta, te promidžba organiziranog turističkog prometa u Njemačkoj, našem najvažnijem emitivnom tržištu. Upravo 900 najboljih agenata prema testiranju o poznavanju turističke destinacije kao i dosadašnjoj prodaji aranžmana za Hrvatsku, boravit će na nagradnom putovanju gdje će sudjelovati u dodatnim edukacijama i razgledati sve važnije turističke potencijale Dubrovačko-neretvanske županije.

Također, za turoperatore i agencije koji u svojim brošurama nude opću turističku ponudu Hrvatske, Hrvatska turistička zajednica organizira inspekcijsko putovanje Šibensko–kninske županije od 15. do 19. svibnja 2011. godine.  Poslovna radionica pod nazivom „Buy Croatia“ za inozemne i hrvatske turističke subjekte održat će se u šibenskom „Solarisu“ 18. svibnja 2011. godine, s početkom u 10 sati. 



Pisane vijesti