Nastavak intenzivne promocije hrvatskog turizma

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do kraja ovog tjedna i početkom idućeg predstavit će hrvatsku turističku ponudu na nekoliko sajmova i prezentacija u Europi, od Slovenije, preko Švicarske i Slovačke do Turske, objavljeno je jučer iz Glavnog ureda HTZ-a.

U Ljubljani se do 1. veljače održava vodeći turistički sajam u regiji "Alpe Adria – Turizem in prosti čas 2014", na kojem, osim HTZ-a, hrvatski turizam predstavlja i desetak tvrtki i turističkih zajednica.

Ukupno se na tom sajmu predstavlja više od 300 izlagača iz 15 zemalja, a među zanimljivostima iz hrvatskog predstavljanja na tom sajmu iz Glavnog ureda HTZ-a ističu poslovnu radionicu sa slovenskim partnerima za bolju pripremu ove sezone te prezentacije otoka Vira i kvarnerske regije, ujedno i ovogodišnja regije-partnera sajma.

Slovensko tržište jedno je od najvažnijih za Kvarner, ali i ukupni hrvatski turizam, s kojeg je prošle godine ostvareno više od 7,6 milijuna noćenja, čime su Slovenci na drugom mjestu među stranim turistima.

Prezentacija hrvatske turističke ponude nastavlja se na sajmovima u Švicarskoj, Turskoj i Slovačkoj.

HTZ i nekoliko hrvatskih turističkih tvrtki predstavit će se od 30. siječnja do 2. veljače na sjamu FESPO u Zuerichu, na kojem se očekuje više od 670 izlagača.

Od danas, 30. siječnja do 2. veljače u Istanbulu se održava 15. EMITT, na kojem HTZ nastupa nakon šestogodišnje stanke, a suizlagači su i turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske, Šibensko-kninske i Zadarske županije, grada Zagreba te opatijska turistička agencija Adriana Travel. Uz 4000 izlagača iz 67 zemalja svijeta, u 2013. godini FESPO je posjetilo više od 131.000 posjetitelja.

Slovački gosti moći će posjetiti štand HTZ-a i nekoliko hrvatskih turističkih tvrtki na sajmu ITF Slovakiatour u Bratislavi. Taj se sajam održava od 30. siječnja do 2. veljače, pri čemu su prva dva dana rezervirana za profesionalnu publiku, a dani vikenda za široku publiku. (Hina)



Pisane vijesti