NA JADRANU 105 NJEMAČKIH „DECISION MAKERA“

Slika /arhiva/JADRAN, 25.2.-2-3- 2009;HTZlogo.jpg

Na upoznavanje i razgled hrvatske turističke ponude stiglo je 105 njemačkih „decision makera“ koji će boraviti 7 dana na Jadranu.

U razdoblju od 25. veljače do 3. ožujka upoznat će hrvatsku turističku ponudu te prirodnu i kulturnu baštinu, a po povratku prenijeti svoje dojmove na njemačko tržište.

Jedan od najvećih njemačkih autobuserskih turoperatora „Behringer Touristik“ iz Giessena, čiji je direktor Konrad Behringer na čelu njemačke Udruge autobusera (RDA), okupio je vlasnike specijaliziranih turističkih agencija, subagenata i novinara s namjerom da im predstavi Hrvatsku kao turističko odredište.

Ovo studijsko putovanje pratit će i njemačke tiskovine Busblickpunkt, Eurobus, Huss Verlag, Omnibusrevue. Oni će tijekom ovog tjedna boraviti u Zagrebu, Zadru, Šibeniku, Trogiru, Splitu i Dubrovniku, a u Hrvatsku su došli u organizaciji pulske turističke agencije UNILINE.

O značenju ove inicijative govori i činjenica da njemačke autobuserske agencije ostvaruju najveći broj organiziranih turističkih dolazaka u Hrvatsku i to upravo u razdoblju predsezone i posezone. 
 



Najave