Mistery shopping dan posvećen kvaliteti usluge u turizmu

Slika /arhiva/150922_Rijeka.jpg

Manifestacija 12. Mistery shopping dan, posvećena kvaliteti usluga u turizmu, održava se u srijedu u Rijeci, a tom su prigodom predstavljeni neki od rezultata istraživanja kvalitete turizma na Jadranu 2015. godine, koji je provela tvrtka Heraklea, organizatorica manifestacije.

Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel, otvarajući skup u organizaciji tvrtke Heraklea, ustvrdio je da je jedino stalno mjerilo kvalitete turizma ono što turisti misle.

Direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov navela je da je na ovom području kvaliteta turizma od izuzetne važnosti, jer namjera turističkih djelatnika Kvarnera nije postati destinacija masovnog turizma.

Na skupu su po prvi puta objavljeni neki od rezultata istraživanja kvalitete usluge na Jadranu 2015. godine, koje je provela Heraklea, pri čemu su njezini tajni gosti posjetili 1705 lokacija u razdoblju od lipnja do rujna.

Po riječima voditeljice projekta Željke Bakmaz, istraživanjem je utvrđeno da je 80 posto turističkih djelatnika pozdravilo goste pri dolasku i 76 posto na odlasku. Pri dolasku se 57 posto turističkih djelatnika osmjehnulo gostu, 65 posto mu je zahvalilo, a svega 18 posto njih pozvalo je gosta na ponovni dolazak. Uz to, utvrđeno je da su rezultati na području Istre osjetno bolji u odnosu na Kvarner i Dalmaciju, gdje su podjednaki.

Peršić Živadinov je predstavila načine poboljšanja kvalitete usluge na Kvarneru, istaknuvši kao jedan od najznačajnijih projekata brendiranje, odnosno dodjelu oznaka kvalitete. 

"Time smo nastojali ojačati segmente za koje smo utvrdili da su naš najveći potencijal, a to su gastronomija putem brenda Kvarner Gourmet i Kvarner Food, potom privatni iznajmljivači, koje se vrednuje oznakom Kvarner Family, nadalje zdravstveni turizam, a u posljednje vrijeme aktivnosti na otvorenom, poput biciklizma ili planinarenja, kroz programe Kvarner Outdoor", rekla je Peršić Živadinov. Kvalitetu turizma i ugostiteljstva na ovom području nastoji se poboljšati mogućnošću kreditiranja iznjamljivača za obnovu smještajnih kapaciteta uz subvencioniranu kamatu Primorsko-goranske županije a poboljšanje kvalitete je jedan od ciljeva izrade strategije razvoja turizma Kvarnera u tijeku, istaknula je još direktorica TZ Kvarnera.

Direktorica TZ grada Krka Nataša Jurina predstavila je projekt mjerenja kvalitete boravkom tajnih gostiju na Krku, kazavši da se taj projekt provodi od 2013. godine, a da su tajni gosti na Krku prošle sezone boravili u 60-tak objekata. Projekt je pokrenut sa željom da se analizira postojeće stanje, a proširen je ciljanim utvrđenjem manje kvalitetnih segmenata ponude, praćenjem trendova kroz godine te implementacije krčkih turističkih brendova, rekla je.

Ovom prigodom turističkoj tvrtki Maistra dodijeljena je nagrada za posvećenost kvaliteti usluge u turizmu za 2015. godinu.

Na skupu se govorilo i o sigurnosti na destinaciji, primjeni međunarodnih sustava kvalitete kao što je ISO 9001, kvaliteti usluge u marinama, integriranim komunikacijama i drugim suvremenim trendovima. (Hina)



Pisane vijesti