Ministar turizma Gari Cappelli predstavio Akcijski plan razvoja kongresnog turizma

Slika /arhiva/061216_kongresni1.JPG

Ministar turizma Gari Cappelli danas je, u sklopu održavanja 5. foruma hrvatske kongresne industrije predstavio Akcijski plan razvoja kongresnog turizma, nastao na temelju Strategije razvoja turizma RH do 2020.godine, kako bi se odredili koraci za razvoj jednog od ključnih turističkih proizvoda u narednim godinama. „Poslovni turizam jedan je od najperspektivnijih turističkih proizvoda koji može znatno doprinijeti povećanju konkurentnosti hrvatskog turizma. Tijekom proteklih nekoliko godina prihodi ostvareni u segmentu poslovnih putovanja činili su tek oko 3 posto ukupnih prihoda u turizmu, a ovim akcijskim planom postavljamo temelje kojima ćemo omogućiti njihovo povećanje i stvaranje prepoznatljive turističke ponude kojom ćemo produljiti turističku sezonu. Zadali smo si za cilj realizaciju prihoda u turizmu od 14 do 15 milijardi eura, a u čemu poslovni turizam može svakako imati veliki doprinos“, naglasio je ministar turizma.

Ministar turizma Gari Cappelli danas je, u sklopu održavanja 5. foruma hrvatske kongresne industrije predstavio Akcijski plan razvoja kongresnog turizma, nastao na temelju Strategije razvoja turizma RH do 2020.godine, kako bi se odredili koraci za razvoj jednog od ključnih turističkih proizvoda u narednim godinama.

„Poslovni turizam jedan je od najperspektivnijih turističkih proizvoda koji može znatno doprinijeti povećanju konkurentnosti hrvatskog turizma. Tijekom proteklih nekoliko godina prihodi ostvareni u segmentu poslovnih putovanja činili su tek oko 3 posto ukupnih prihoda u turizmu, a ovim akcijskim planom postavljamo temelje kojima ćemo omogućiti njihovo povećanje i stvaranje prepoznatljive turističke ponude kojom ćemo produljiti turističku sezonu. Zadali smo si za cilj realizaciju prihoda u turizmu od 14 do 15 milijardi eura, a u čemu poslovni turizam može svakako imati veliki doprinos“, naglasio je ministar turizma.

Prema Strategiji razvoja turizma do 2020. godine, proizvod poslovnih skupova smatra se jednim od potencijalno važnijih turističkih proizvoda Hrvatske. Pokazatelji s tržišta ukazuju na percepciju Hrvatske kao atraktivne i poželjne destinacije za poslovne skupove. Slijedom njegovih različitih obilježja, to je također proizvod s pozitivnim utjecajem na neke od najvećih izazova hrvatskog turizma poput produljenja turističke sezone, iskorištenosti hotelskih kapaciteta i povećanja turističke potrošnje. S druge strane, daljnji razvoj konkurentnog proizvoda poslovnih skupova u Hrvatskoj nužno podrazumijeva prevladavanje niza izazova, od jačanja organizacijskih, logističkih i ljudskih kapaciteta do znatnih ulaganja u proizvodnu infrastrukturu i promociju.

Akcijskim planom razvoja kongresnog turizma postavlja se vizija kojom bi se, do 2020. godine, Hrvatska razvila u jednu od najpoželjnijih europskih destinacija za manje i srednje poslovne skupove asocijacija i korporacija. Pozicioniranje Hrvatske na međunarodnom tržištu poslovnih skupova temeljit će se na suradnji privatnog i javnog sektora, suvremenom i kreativnom proizvodu uklopljenom u destinacijski lanac vrijednosti, kvalitetnom kongresnom menadžmentu i inovativnom marketingu.

Slijedom postavljene vizije definirani su i strateški ciljevi poput udvostručavanja broja sudionika i povećanja prosječne potrošnje po sudioniku skupa te povećanja broja skupova međunarodnih asocijacija i korporacija, prepoznatljivosti i poželjnosti Hrvatske kao destinacije poslovnih skupova, ali i povećanja organizacijskih, lobističkih i prodajnih kapaciteta kao i kvalitete proizvoda.

Ostvarenje tih ciljeva definirano je kroz četiri programa u Akcijskom planu koji uključuju unapređenje kongresne infrastrukture, jačanje kapaciteta kongresnih ureda i udruga, podizanje kvalitete usluga te povećanje prepoznatljivosti Hrvatske na međunarodnom kongresnom tržištu.

Akcijski plan razvoja kongresnog turizma nastao je u suradnji Ministarstva turizma i Instituta za turizam, kako bi pridonio postizanju globalne prepoznatljivosti na turističkom tržištu, tržišnom repozicioniranju s destinacije sunca i mora prema ponudi raznovrsnih autentičnih sadržaja i doživljaja, vremenskom proširenju i geografskoj disperziji turističke potražnje te bogaćenju proizvodnog portfelja turizma kako bi se povećao broj turističkih dolazaka i turistička potrošnja.



Pisane vijesti