Ministar turizma Darko Lorencin na Skupštini TZ Istarske županije

Slika /arhiva/131213-TZ Istre2.jpg

Ministar turizma Darko Lorencin sudjelovao je na Skupštini TZ Istarske županije održanoj u Puli, na kojoj je usvojen Program rada i financijski plan TZ Istarske županije za 2014. godinu. Denis Ivošević, direktor TZ Istarske županije naglasio je kako će se aktivnosti u sljedećoj godini provoditi u skladu s prelaskom na novi sustav destination management organizacija (DMO), ali i na temelju postavka usvojene Strategije razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine i Strateškog marketing plana. Ministar turizma Darko Lorencin spomenuo je novousvojeni Program rada HTZ-a kojeg je usvojilo Turističko vijeće, a koji je znatno drugačiji od dosadašnjih programa i koji je također napravljen na temelju Strategije razvoja turizma do 2020.

Ministar turizma Darko Lorencin sudjelovao je na Skupštini TZ Istarske županije održanoj u Puli, na kojoj je usvojen Program rada i financijski plan TZ Istarske županije za 2014. godinu.

Denis Ivošević, direktor TZ Istarske županije naglasio je kako će se aktivnosti u sljedećoj godini provoditi u skladu s prelaskom na novi sustav destination management organizacija (DMO), ali i na temelju postavki usvojene Strategije razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine i Strateškog marketinškog plana. Ivošević je dodao kako osnovni ciljvi za sljedeću godinu podrazumijevaju povećanje dolazaka i noćenja za oko 1 posto te povećanje dolazaka i noćenja u pred i posezoni: „U ostvarenju navedenih ciljeva, fokus će biti na gostima iz Njemačke, Austrije, Velike Britanije, ali i na povratku gostiju iz Nizozemske i Rusije. Također, jedan od ciljeva u idućoj godini je povećanje prometa u zračnim lukama za oko 10 posto, dok u funkciji privlačenja novih gostiju i unaprjeđenja proizvoda predviđamo organizaciju brojnih megaevenata. Želja nam je sprovesti preustroj funkcioniranja RMO i DMO, a sljedeće godine pripremamo i Strateški marketinški plan te Masterplan. Tu su i fondovi Europske unije putem kojih želimo doći do sredstava za projekte koji će napraviti razliku u imidžu i jačanju reputacije brenda Istre.“

Ministar turizma Darko Lorencin spomenuo je usvojeni Program rada HTZ-a kojeg je usvojilo Turističko vijeće, a koji je znatno drugačiji od dosadašnjih programa i koji je također napravljen na temelju Strategije razvoja turizma do 2020. godine: „Usvojeni Programi rada HTZ-a i TZ Istre odnose se na pojačavanje aktivnosti u pred i posezoni te na aktivnosti koje su usmjerene na povećanje potrošnje turista. Radi se o novom načinu razmišljanja, novom pristupu te brojnim izmjenama koje uključuju određene promjene u sustavu. Cilj nam je napraviti efikasno i kvalitetno rješenje na temelju analiza koje su jasno pokazale da je dosadašnji sustav polučio dobre rezultate, ali i to da se tržište mijenja što od nas zahtjeva prilagodbu novim uvjetima kako bi i dalje ostali konkurentna turistička destinacija. Ključnu ulogu u tom procesu imati će destinacijski menadžment te nadogradnja sustava.“

Nakon Skupštine TZ Istarske županije, ministar Lorencin sudjelovao je na Turističkom forumu Istre u sklopu kojega je naglasio da je turistički sektor najkonkurentniji sektor u Hrvatskoj: „Vrlo intenzivno radimo na provedbi Strategije razvoja turizma i Strateškog marketinškog plana. Suština svega je da nam trebaju nove investicije te povećanje turističke potrošnje kroz kreiranje novih proizvoda i to posebno u razdoblju pred i posezone.“

Ministar je također napomenuo kako je već godinu dana na snazi Zakon o poticanju investicija u kojemu je turizam poticana djelatnost i kojeg mali i srednji poduzetnici mogu koristiti za investicije veće od 150 tisuća eura.

U sklopu Turističkog foruma dodjeljene su i nagrade »Zlatna koza - Capra d'oro« za iznimne doprinose u turizmu Istre. Nagrada se dodjeljuje najboljem prijavljenom projektu, proizvodu ili aktivnostima u četiri kategorije: eventi, vizualne komunikacije, turistički proizvod te inovativni proizvod. Dodjelom nagrade nastoji se potaknuti sve sudionike u turizmu Istre na podizanje kvalitete promocije destinacije, na uvođenje inovacija te na osmišljavanje novih turističkih sadržaja.



Pisane vijesti